آهنگ جدید ساسی مانکن بنام دکتر / از موسیقی برگردان ، موسیقی شیطانی تا سبک زندگی

اشتراک گذاری :

بخش تحلیل نودیها – سالها قبل وقتی صحبت از موسیقی مبتذل در دنیا می شد. همه از موسیقی برگردان شده یا همان Reverse  سخن می گفتند. نوعی از موسیقی که مفاهیم شیطانی و مفاهیم غلط و بد آموزی در آن به صورت پنهان و نهفته بود.

سالها بعد در  آمریکا روی قاب و جلد برخی موسیقی ها نوشته می شد این موسیقی بدون برگردان است تا مخاطب با خیال راحت آن را گوش کند.

اما امروز در دنیایی زندگی می کنیم که برخی مفاهیم بدآموزانه به راحتی در محتوای اصلی برخی موسیقی ها دیده می شود که واقعا جای تاسف بسیار شدید دارد زیرا دیگر کاملا علنی و با افتخار کثیف ترین مسایل جنسی و غیر اخلاقی و ترویج بی بند و باری در موسیقی ها رواج داده می شود.

تازه ترین کار ساسی مانکن هم از این جنس است. کاری که به سادگی و با هدف قرار دادن کودکان به آن ها آموزش های بسیار پرکاربردی !!!  میدهد.

این که شبها چگونه بخوابند؟!

این که اول اینستا بعد کتاب ؟!

و دهها نکته ریز و درشت دیگر که در این کار و کارهای دیگر این خواننده بارها تکرار می شود.

این آهنگ ها به آهنگهای مشهور و پردانلود تبدیل می شوند و اثرات مخرب خودشان را می گذارند.

جالب این است که امثال امیر تتلو و خود مانکن می آیند و در صفحاتشان در دفاع از این جریان واقعا شیطانی استدلال های مسخره می آورند!

همه ی این آهنگ ها و بسیاری از برنامه های ماهواره ای و اینترنتی و… همه و همه یک کار بیشتر انجام نمی دهند سبک زندگی شیطانی به جای سبک زندگی حداقل انسانی.

یعنی کسانی را تربیت می کنند که به هنجار ها و قوانین ساده هم پایبند نباشند و ارزشی برای زندگی خودشان و دیگران قایل نشوند.

سبک زندگی ای که برای آدم های مرفه و بی درد بیشتر منفعت دارد و همه انسانهای جامعه قربانی این انسان هایی می شوند که فقط بلدند با جنس مخالف ارتباط بگیرند، پارتی بروند و هر کثافت کاری در جامعه انجام دهند و در نهایت بسیاری از فسادهای اقتصادی و سیاسی هم از همین طبقه است.

در بسیاری از نفاط جهان خانواده های عاقل به فرزندانشان آموزش می دهند و اجازه نمی دهند این نوع برنامه ها ائم از موسیقی باشد یا هرچیزی دیگر را استفاده کنند. نه اینکه دابسمش درست کنند.

پایان

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 13 میانگین: 4.5]

Related Images:

Visits: 186

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود سخنرانی رائفی پور در مورد کرونا و ابتلائات آخرالزمان

د مارس 9 , 2020
دانلود سخنرانی رائفی پور در مورد کرونا و ابتلائات آخرالزمان پخش برخط بارگیری صوت   منبع : سایت جنبش مصاف   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 13 میانگین: 4.5]Related Images:Visits: 186

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...