آیا جلق زدن باعث کم شدن هواهای نفسانی میشه ؟

اشتراک گذاری :

خرید کتاب الکترونیکی مضرات و راه های ترک خودارضایی + کتاب صوتی

 

 

 

بخش پرسش و پاسخ قبل از ازدواج

 

بسم الله الرحمن الرحیم – کاربر محترم : بابا یعی چی استمناء گناه داره از این حرفا عزیز من شاید من به یه علت بیماری نتونم ازدواج کنم یا کسی رو صیغه کنم نباید استمناء کنم؟در سنین جوانی استمناء خوب باعث این میشه که من جوان هوای نفسم رو کاهش بدم و خطر ساز نباشه تو این جامعه اسلامی . شما بایید اول مشکل ازدواج رو حل کنید من بیام ازدواج کنم بعد . از خودتون استمناء احرام است فتوا صادر میکنید.

جواب مدیر در ادامه

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت کاربر محترم

در مورد بخش اول صحبت شما باید بگم اگرکسی به علت بیماری خاصی قادر به ازدواج کردن نیست و قوای جنسی او هم فعاله باید از مرجع خودش سوال کنه که راهکار اون چیه.

استمناء به هبچ وجه باعث کاهش نفسانیات نمیشه بلکه بالعکس از نفسانیت سرچشمه میگیره و باعث جوشش اون میشه. این عمل شیطانی بدلیل ناقص بودن یک عمل جنسی محسوب نمیشه بلکه همراه با مضرات زیاد انسان رو تشنه تر میکنه و بیماری ها و علائم بدی به همراه داره.

از نظر پزشکی هم این عمل شما رو ارضاء نمیکنه و ارضاء ناقض محسوب میشه. به همین دلیل حلاوت و آتشی اضافه ایجاد میکنه، مثل کسی که تشنه میشه، آب میخورد و سیراب نمیشود و دوباره طلب آب میکند و به مقداری سیراب شدن به او آب نمی دهند. همین طور تا بی نهایت.

حل کردن مشکل ازدواج همه اش به حکومت نیست خیلی از موانع ازدواج رو ما بوجود بیاوریم البته که حکومت هم به نوبه خودش مقصره. چقدر جوون هایی داریم که مشکل مالی ندارند و ازدواج نمی کنند. چقدر خانواده هایی که هزاران خرج میکنند و حرف ازدواج میشه خودشون رو کمی هم به زحمت نمی اندازن. اتفاقا خیلی ها در بدترین شرایط اقتصادی با کمک بزرگتر ها ازدواج میکنند و کم کم زندگی می سازن.

شما در نظر بگیرید اگر به مدلی که حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) سلام الله علیها ازدواج کردن ما هم عمل کنیم بیش از ۷۰ درصد جوونها حتی با این وضع اقتصادی میتونن ازدواج کنن.

استمنا یک گناهی است که در روایات و احادیث آماده و از جمله گناهانی است که در گذشته دیگرانی به این حرام مبادرت کرده اند به شدت نهی شدند کسی فتوا نداده.

 

بیایید دست به دعا برداریم که ان شالله به حق علی اکبر امام حسین (ع) گره ها باز بشه.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 4]

Related Images:

Visits: 830

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نوشته مهم از استاد رائفی پور درباره جسمانیت شیطان و سریالهای ماه مبارک رمضان

پ آوریل 16 , 2015
رادیو بصیرت – رائفی پور بسم الله الرحمن الرحیم – برخی از دوستان فرموده بودند که آیه مذکور ارتباطی با جسمانیت شیطان ندارد و یا فرموده بودند در زمان حضرت ابراهیم ظاهرا شیطان جسمانیت پیدا کرده و اگر جسم نمی بود چشمش نیز کور نمی شد و یا اینکه در […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...