اعدام جوان فلسطینی به ضرب ۱۱ گلوله نظامیان صهیونیست

اشتراک گذاری :

نودیها :  کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل، نظامیان رژیم صهیونیستی عصر امروز(چهارشنبه) یک جوان فلسطینی را با ادعای اینکه قصد انجام عملیات استشهادی با چاقو در منطقه «تل ارمیده» در شهر الخلیل را داشت، هدف گلوله قرار دادند.

منابع خبری فلسطین به نقل از شاهدان عینی گزارش دادند که پلیس رژیم صهیونیستی «اسلام رفیق عبیدو» جوان ۲۳ ساله فلسطینی را به ضرب ۱۱ گلوله اعدام کردند و به شهادت رساندند.

شاهدان عینی گفتند که نظامیان پس از اعدام این جوان فلسطینی، یک چاقو را در دست وی قرار دادند تا وانمود کنند که عبیدو قصد انجام عملیات استشهادی را داشته است.

یک جوان فلسطینی نیز امروز بر اثر تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق البریج واقع در مرکز غزه زخمی شد.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین از آغاز تشدید درگیری‎ها در فلسطین اشغالی طی ماه جاری میلادی ۶۴ نفر از فلسطینیان به دست صهیونیست‎ها به شهادت رسیدند و صدها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ماجرای ۷ زن روستایی و ایجاد ۳۵ شغل

پ اکتبر 29 , 2015
نودیها :  مدیرعامل یک تعاونی موفق روستایی می گوید: “در تاکید قرآن کریم بر امر تعاون و همکاری، حکمتی متعالی نهفته است. ما برکت تعاون را با همه وجود در کارمان احساس کردیم. فقط ۷ زن روستایی گرد هم آمدند و دست در دست هم گذاشتند و در نتیجه تعاون […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...