توضیحات علیخانی در مورد ماه عسل ۹۴

اشتراک گذاری :

«احسان علیخانی» که شب گذشته مهمان تلفنی برنامه تلویزیونی گلخانه بود، در گفت و گویی کوتاه درباره استقبال مردم از این برنامه، آن را لطف خداوند دانست و همچنین از تلاش چند ماهه تیم سازنده این برنامه برای رمضان امسال خبر داد.

وی همچنین به ۱۰ ساله شدن این برنامه اشاره کرد و این نکته را یادآوری کرد که ماه عسل برنامه ای با حواشی عجیب و غریب است.

علیخانی درباره خوانندگان تیتراژ برنامه امسال نیز عنوان داشت: جلسات بسیار زیادی برای موسیقی گذاشته ایم اما بگذارید این سورپرایز برای قسمت اول برنامه باقی بماند.

وی درباره دکور برنامه نیز تصریح کرد:در طراحی دکور به سمت سادگی می رویم. طرح جدیدی برای دکور داریم اما مقولات دست و پاگیر را کم می کنیم علی رغم اینکه ایده های جدید و نویی هم داشتیم. دکور امسال ساده است و در عین حال از هارمونی خوبی برخوردار است.

علیخانی همچنین از حضور دوباره مردم در تیتراژ امسال خبر داد و گفت: امسال نیز مانند سال گذشته از حضور مردم در تیتراژمان استفاده خواهیم کرد و تیتراژ با حضور آنها ضبط خواهد شد.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

جدول پخش سریال‌های ماه مبارک رمضان ۹۴

ش ژوئن 13 , 2015
 تلویزیون به روال و سنت هر ساله خود سفره رنگارنگی از سریال های مختلف برای ماه مبارک رمضان پهن کرده است. از سریال های شاد و مفرح تا ملودرام های خانوادگی و خارجی در این بساط چیده شده است که می توان به پایتخت ۴، گاهی به پشت سر نگاه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...