حمله برخی رسانه ها به اسنپ و بازی با سرنوشت یک میلیون راننده

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – بعد از ماجرای سعید عابد که با دیدار وی با مسافر به هر ترتیب پایان یافت. حملات گسترده ی رسانه ای به اسنپ آغاز شد.

دیگر موضوع اسنپ مطرح نیست بلکه استفاده از فشار به اسنپ و جو سازی برای کم کردن مشتری های اسنپ برای موضوعاتی چون حجاب یا زمین زدن این نرم افزار است.

این رسانه ها در خوش بینانه ترین حالت ، با در نظر نگرفتن هزاران نفری که از این راه زندگی شان میچرخد فقط یک طرفه با بزرگ نمایی مسایلی که طبیعی است در این نرم افزار پر مخاطب و پر استفاده، فقط در نظر دارند چند نمایش بیشتر در فضای وب بدست آوردند منتهی به چه قیمتی؟؟

به قیمت این که کاربرانی از این نرم افزار بیرون بروند و مشتری ها کم بشوند و این همه راننده را دچار مشکل کنند.

واقعیت این است که اسنپ به عنوان یک کار بزرگ و موفق امروز با چالشی روبروست که برخی انتقام مسایل دیگر را در اینجا و از رانندگان و مصرف کنندگان می گیرند.

البته در آخر باید گفت اکثریت قریب به اتفاق مردم به این حاشیه سازی ها توجهی ندارند و متوجه شیطنت رسانه ای برخی هستند.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

پستهای مرتبط:

One Thought to “حمله برخی رسانه ها به اسنپ و بازی با سرنوشت یک میلیون راننده”

  1. ناشناس

    ن برادر …اینکار باعث تحکیم بخشی ب قوانین حتی خوداسنپ و امثالهم شده و اکثر راننده ها از چنتا نرم افزار استفاده میکنن و آسیبی ب معیشت اونها وارد نشده و در عین حال منکری شناسونده شده

Leave a Comment

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.