حمله شدید و بی سابقه برخی رسانه های دولتی و اصلاح طلب به حسن عباسی، پناهیان، رحیم پور ازغدی و رائفی پور

اشتراک گذاری :

بخش تحلیل تودیها –  برخی از رسانه های دولتی و اصلاح طلب بعد از ناکامی های دولت، مجلس و شورای شهر منتصب به خودشان که روز به روز هم بدتر و بدتر می شود. حملات عجیب و گسترده ای علیه اساتید دانشگاهی و حوزوی منتقد ترتیب داده اند.

گویا تصمیم گرفته اند، ناکارآمادی های خودشان را به تقطیع چند ثانیه از سخنان یک سخنرانی ۲ ساعته، بر سر این اساتید خالی کنند.

البته کسی نگفته این اساتید معصوم هستند و هیچ اشتباه و اشکالی در کلام و رفتارشان نیست بلکه تقطیع حرف ها و پوشاندن مواضع اصلی تا جایی که محمود صادقی نماینده مجلس نطق به قول خودشان آتشین علیه ۱۹ ثانیه سخنرانی برود در حالیکه سالهاست در مجلس است و علیه ناکارآمدی های دولت سکوت اختیار کرده است.

اما ریشه این حملات چیست؟

ریشه این حملات اولا، همان که گفته شد، پوشاندن ناکارآمدی هایشان است دوما نبود سخنران ها و اساتید بزرگ و تریبون داری است که طرفدار دولت و اصلاحات باشند است. وقتی خودت چیزی را نداری در دست دیگران آن را بر هم میزنی تا آن ها هم استفاده نکنند. همان دیگ و سر سگ…

اما این اساتید چه می گویند؟

اگر کسی وقت بگذارد و سخنرانی ها کامل این اساتید و دیگر دلسوزان و به قولی دلواپسان را گوش کند متوجه می شود این اساتید همه شان یک موضع واحد و درستی دارند و آن این است که راهکار هم ارائه می دهند و اصلا خودشان در حال کار و فعالیت هستند.

مراکزی که این اساتید مدیریت می کنند کارهای بزرگی انجام می دهند بدون داشتن بودجه های هنگفت دولتی و برای همین دهانشان به انتقاد هم باز است.

مسئله ی دیگری هم ذهن انسان را به خود مشغول می کنند بسیاری از نکاتی که این اساتید به دولت گوشزد می کردند و دولت هم گوش نداد متاسفانه اتفاق افتاد مسایلی مثل برجام که شش سال برای مردم هزینه درست کرد آخر هم هیچ نشد.

یادمان باشد برای قضاوت اینگونه افراد ختما چند سخنرانی کامل از ایشان گوش کنیم و بعد قضاوت کنیم، بدون تعصب…

ایمان آوینی

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 153

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود سخنرانی حمید رسایی استعفا یا استیضاح روحانی؟!

چ دسامبر 25 , 2019
دانلود سخنرانی حمید رسایی استعفا یا استیضاح روحانی؟!   پخش برخط play online بارگیری صوت download   منبع : کانال ایتا رسایی     برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 153

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...