راه ساده درمان ریزش مو با طب سنتی

اشتراک گذاری :

سلامت و درمان – طب سنتی

به نام خدا – برای ریزش مو راههای مختلفی بیان شده است در ادامه می توانید نظر یک متخصص طب سنتی را هم بخوانید.

علی حسینی در مورد درمان ریزش مو گفت: یکی از دلایل ریزش مو، مشکلات گوارشی و یبوست است که درمان آن مصرف خاکشیر، روغن زیتون و پرهیز از مصرف چای و سرخ کردنی هاست.

وی ادامه داد: گاهی نیز به دلیل کم خونی مو ریزش پیدا می‌کند در این صورت بهتر است کم خونی درمان شود.مصرف داروهای اعصاب و هورمونی نیز ریزش مو را افزایش می‌دهد.اگر دلیل ریزش مو ریشه روانی و عصبی دارد مصرف گل‌گاوزبان،جوشانده به لیمو و شربت بادام توصیه می‌شود.

این متخصص طب سنتی با اشاره به اینکه عامل ارثی نیز باعث ریزش مو می‌شود، گفت: دلیل دیگر ریزش مو استفاده از مواد شیمیایی مثل شامپو و صابون است که به جای آن گل سرشور و صابون زیتون توصیه می‌شود یا به دلیل خوردن غذاهای مانده و فاسد است.

حسینی تصریح کرد: در طب سنتی استفاده از سدر و حنا برای درمان ریزش مو توصیه می‌شود چون این گیاهان دارویی خاصیت ضد قارچ دارند و التهاب ناشی از ریزش مو را کاهش می‌دهند.

وی افزود: استفاده از رزماری نیز به کاهش ریزش مو کمک می‌کند.این گیاه علاوه بر افزایش خونرسانی و پیشگیری از ریزش،به رشد مو کمک می‌کند.

این متخصص طب سنتی گفت: گیاهان بابونه و آویشن نیز خاصیت ضد ریزش مو دارند چون این گیاهان نیز ضد باکتری و قارچ هستند.استفاده از گیاه نخل مرداب نیز به کاهش ریزش مو در مردان کمک می‌کند.

منبع : فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نقش اجتماعی سینما ؛ از تخریب تا اصلاح

ش آوریل 11 , 2015
خبرگزاری مهاجر – مقالات و پژوهش   بی تردید هنر سینما به عنوان یکی از جدی ترین و پرمخاطب ترین رسانه های جمعی در عصر کنونی می تواند نقش موثری در اصلاح کارکردهای اجتماعی داشته باشد.   مشروح کامل در ادامه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...