رکوردداران کلین شیت در جام جهانی

اشتراک گذاری :

نودیها:رکوردداران کلین شیت در جام جهانی معرفی شدند و بر این اساس مانوئل نویراین فرصت را دارد رکورد پیتر شیلتون و فابین بارتز را جابه جا کند.

 رکوردداران کلین شیت در جام جهانی معرفی شدند و بر این اساس مانوئل نویراین فرصت را دارد تا رکورد پیتر شیلتون و فابین بارتز را جابجا کند.

پیتر شیلتون دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس با ۱۰ کلین شیت در صدر فهرست برترین دروازه بانان قرار دارد و در این میان فابین بارتز سنگربان فرانسه که با این تیم عنوان قهرمانی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را بدست آورد هم با ۱۰ کلین شیت در رده دوم قرار دارد.

در رده سم مانوئل نویر دروازه بان آلمان قرار دارد و این فرصت را دارد تا در جام جهانی پیش رو با بسته نگه داشتن دروازه اش در ۳ بازی به این رکورد برسد.

فارس
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پرگل ترین جام های جهانی

س ژوئن 12 , 2018
نودیها:در شرایطی ۲ روز به آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقی مانده که پرگل ترین جام های جهانی مشخص شدند. بر این اساس جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و ۱۹۹۸ فرانسه با ردوبدل شدن ۱۷۱ گل، پرگل ترین جام های جهانی بوده است. جام جهانی ۲۰۰۲ کره و ژاپن هم با […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...