عکس : دختر کوری که در حرم علی(ع) شفا یافت

اشتراک گذاری :

زهرا علی قاسم دختر ۹ ساله نابینای مادرزاد در روز عاشورا در حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) شفا یافت و بینایی خود را به دست آورد.

به گزارش پایگاه آستان مقدس علوی، زهرا علی قاسم دختر ۹ ساله نابینای مادرزاد در روز عاشورا در حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) شفا یافت و بینایی خود را به دست آورد.


زهرا از اهالی محله الانصار در استان نجف اشرف است که در روز عاشورا برای عزاداری سیدالشهدا(ع) به همراه پدر و مادر خود به حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) مشرف شده بود که در اثنای زیارت احساس کرد چیری دو گوش او را با قدرت گرفته و پس از آن به برکت صلوات بر محمد و آل محمد نورهای قرمز رنگی را که در فضا بود مشاهده کرد و بینایی خود را به دست آورد.

منبع : رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 25

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سرنشین بی‌ام‌ و جنجالی کدام عضو خاندان هاشمی بود؟/ رمزگشایی از هفت‌تیرکشی سه‌راه یاسر

چ اکتبر 28 , 2015
نودیها : هفت‌تیرکشی محافظ ع – م برای فرزند شهید لاجوردی خبری بود که روز دوشنبه، رسانه‌های داخلی را مبهوت خود کرد! سیداحسان لاجوردی، پسر شهید سیداسدالله لاجوردی در صفحه شخصی اینستاگرام خود این ماجرا را روایت کرد. او در شرح ماجرا نوشت که یک خودروی بی‌ام‌و در نیاوران و قبل […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...