فیفا به احترام مسلمانان تغییر رویه داد

اشتراک گذاری :

نودیها:درحالی که فیفا قصد داشت طبق همکاری با یک شرکت سازنده مشروبات الکلی و نظرسنجی از هواداران در پایان هر بازی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بهترین بازیکن آن دیدار را انتخاب و جایزه او را از محصولات این شرکت اهدا کند اما با توجه به حضور تیم های مسلمان ایران، مراکش، مصر و عربستان در جام بیست و یکم این موضوع تغییر یافت.

پیش از این قرار بود جایزه بهترین بازیکن زمین مقابل بنرهای تبلیغاتی این شرکت تولید کننده مشروبات الکلی اهدا شود اما از آنجاییکه این امر چالش بزرگی را برای بازیکنان تیم های مسلمان به وجود می آورد، این امر لغو شد.

نکته جالب اینجاست که در بازی تیم های ایران- مراکش و عربستان- مصر بدون شک یک بازیکن مسلمان به عنوان برترین بازبکن زمین انتخاب می شود و این بازیکن حاضر نیست در تبلیغ محصولات این شرکت حاضر شود.

قرار بود عنوان جایزه برترین بازیکن زمین “باد من آف دِ مچ” باشد که با تغییر تصمیم فیفا اکنون به “من آف دِ مچ” تبدیل شده است.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کم خونی را با خورشتی خوشمزه ریشه‌کن کنید

پ ژوئن 14 , 2018
نودیها:خورشت بامیه حاوی انواع ویتامین‌های A ، C ، K ، گروه ویتامین‌های Bمانند B۱، B۲، B۵، B۶، B۱۲، سدیم، پتاسیم، کربوهیدرات، فیبر، پروتئین، کلسیم، آهن، اسید فولیک، منیزیم، منگنز و سلنیوم است. برای بررسی خواص خورشت بامیه و اینکه مصرف این خورشت برای چه افرادی مفید است با حیدر […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...