آرزو دارم هیچ دختری «باکره» نباشد، این ننگ ایران است! +تصاویر مجلات جنسی

اشتراک گذاری :

اخبار

 

رسانه های ضدانقلاب در پی بزک نمودن دوران پهلوی هستند، به نحوی که برخی نسل اولی ها را که شاهد آن روزها بودند نیز دچار شک و توهم نسبت به آن دوران کرده است.

وضعیت مجلات و مطبوعات: در مطبوعات سیاسی و عمومی کمتر از مباحث غیراخلاقی سخن به میان می آمد، اما در عوض تخریب چهره‌ دین و مرتجع خواندن قوانین اسلام، تخریب و توهین به علما و نهادهای دینی، ترویج غرب گرایی و روحیه‌ خود کم بینی، توهین به انقلابیون و مسلمان معترض به حکومت فاسد و تبلیغ سبک زندگی غربی به وفور دیده می شد. نشریه "زن روز" و "اطلاعات هفتگی" نیز مسئولیت مستقیم ترویج تفکر فمنیستی درباره زن را برعهده داشت و علاوه بر انتشار تصاویر نامناسب؛ از نظر فکری جامعه را به سمت بی اخلاقی و دین ستیزی سوق می داد.

اما دو دسته مطبوعه دیگر نیز در آن زمان به انتشار می‌رسید که مسایل اخلاقی را به عیان زیرپا می گذاردند، یکی مجلات زرد که اغلب با انتشار تصاویر نیمه برهنه بازیگران، ورزشکاران و غیره به فکر جذب مخاطب بودند، دیگری مجلات پورن که تصاویر و داستان های جنسی را به طور کامل منتشر می کردند.

مجلات زرد که مخاطبان زیادی نیز داشت علاوه بر انتشار تصاویر غیراخلاقی، تلاش داشت تا فساد جنسی را در خانواده ها به صورت نیمه محسوس رواج دهد. به طور مثال صفحه "کی عاشق کیه؟" یکی از صفحات محبوب برخی این مجلات بود که در آن روابط مثلثی و ضربدری ترویج می شد. برای نمونه به سراغ چند چهره مشهور ورزشی یا سینمایی یا خواننده می‌رفتند و این سوال پرسیده می شد که عاشق چه کسی هستی؟ در نتیجه آن می شد که مثلا فلان فوتبالیست عاشق یک خواننده زن است و آن خواننده عاشق ارتباط با یک بازیگر مرد و آن بازیگر مرد، به اندام بهمان رقاصه علاقه دارد و الی آخر…  یا در صفحه "عکس هایی که تجدید نمی شوند" برخی از این مجلات تصاویر ارتباط های عاشقانه و جنسی پشت یا جلو دوربین بازیگران را منتشر می‌کرد و با این استدلال که این دو بازیگر ممکن است دیگر باهم بازی نکنند آنها را تجدید ناپذیر می خواندند.

البته در این میان مجلات مد را نیز نباید فراموش کرد که با ترویج مدهای لباس غیر اخلاقی، عملا فضای پوشش  کشور را به دست گرفته بودند و در هر ماه و فصل با ترویج یک نوع لباس که عمدتا بر جنبه های جنسی بدن توجه داشت، فضای شهر و خیابان ها را نیز به یک فضای فاسد و تحریک آمیز تبدیل کرده بودند.


مجلات مستهجن نیز نیازی به توضیح ندارد که انواع فساد و فحشا در آنها به انحای مختلف ترویج می‌شد. در این زمینه تنها به گفتگوی مدیر یکی از این مجلات با یک نشریه زرد اشاره می کنیم که در آن گفته می‌شود این موسسه 4 مجله را به صورت هفتگی چاپ می‌کند که همه دارای محتوای جنسی است: "امروز ما در اغلب شهرهای کوچک و بزرگ ایران مشتری داریم، در شهرهای کوچک و عقب مانده ممکن است برخی نخواهند مجله ما را در جلو چشم ها بخرند، برای همین ما مشترکان زیادی در این شهرها و روستاها داریم که مجلاتمان را به خانه هایشان می‌فرستیم" وی همچنین در بخشی دیگر می گوید "آرزوی من و تلاش مجموعه من آن است که در سال 60 دیگر هیچ دختر بالای ده سال باکره در تهران وجود نداشته باشد و این ننگ عقب ماندگی از چهره ایران پاک شود".

 

منبع : جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 21

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چرا تا ظهرنشده خسته مي‌شويم؟

ش آوریل 11 , 2015
  متخصصان بهداشت عمومي در مقاله جديدي در اين باره تاكيد كرده‌اند كه خستگي وسط روز حاصل الگوي زندگي مدرن است كه هميشه شما را با مشغله زياد كاري سرگرم مي‌كند تا جايي كه حتي زماني براي توقف كردن و تهيه و خوردن يك وعده صبحانه مناسب هم نداريد.   […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...