آزادی بیان آمریکایی/توئیتر حساب کاربرانی که درباره نامه رهبر انقلاب توئیت می‌کنند را تعلیق می‌کند

اشتراک گذاری :

حساب کاربری بسیاری از افرادی که در صفحات توئیتری به نامه امام خامنه‌ای به جوانان غربی اشاره کرده و لینک آن را در اختیار سایرین قرار می‌دهند، مسدود می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، از روز گذشته که دومین نامه حضرت امام خامنه‌ای به جوانان غربی منتشر شده است، بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر نیز در فضای مجازی به گفتگو درباره آن و نیز بازنشر محتوای این نامه پرداخته‌اند.

در این میان وب‌سایت توئیتر در اقدامی تأمل برانگیز حساب آن دسته از کاربرانی را که لینک این نامه در پایگاه اینترنتی khamenei.ir را منتشر می‌کنند، به حالت تعلیق در می‌‌‌آورد.

در پیامی که به این کاربران ارسال می‌شود از آنها خواسته شده تا متعهد شوند “درباره آنچه توئیت می‌کنند مواظب بوده و رفتار خود را در استفاده از توئیتر تغییر دهند.”

مقامات مسئول این شبکه اجتماعی هنوز واکنشی به این اقدامات نشان نداده‌‌اند.

توئیتر حساب کاربرانی که درباره نامه رهبر انقلاب توئیت می‌کنند را تعلیق می‌کند

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 1

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کارهایی که هضم غذا را مشکل می‌کند

چ دسامبر 2 , 2015
آیا بعد از هر وعده‌ی غذایی احساس سنگینی زیاد می‌کنید؟ معده‌تان آتش می‌گیرد؟ بدتر از همه این که دچار یبوست یا اسهال می‌شوید؟ اینها جزو شایع‌ترین مشکلات گوارشی هستند که در اکثر موارد به عادت‌های بد خودمان مربوط می‌شوند.  برای بهبود وضعیت گوارش و هضم راحت غذا لازم است که […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...