آزمون بزرگ مجلس و نمایندگان/دولت کلا گوشهایش را گرفته!/بعد ازتوافق بد وین اینک بدنبال چه هستید؟/از بزن و برقص هسته ای تا مجلس ترحیم صنعت هسته ای/آمریکا آب دهان کف دست دوستانش هم نمی‌اندازد!

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – بعد از توافق بد وین و قطعنامه ای که اغلب کارشناسان آن را نقد کرده اند و حرف دارند، هرچه از طریق کارشناسان گفته شد حتی جوابی هم از طرف دولتی ها بیرون نیامد. دیگر منتقدان از زبان آرام ، تند ، منطقی ، داد و بیداد از هر چیزی بهره گرفتند ولی گویی دولت گوشهایش را گرفته است و چشمانش را بسته است.

آزمون بزرگ نمایندگان مجلس هم اینجا شروع شده و بسیاری از این نمایندگان در همین آزمون هسته ای خود را نشان می دهند. رسایی ، نبویان ، کوچک زاده، بذرپاش ، زاکانی، بیرانوند و چند نفر انگشت شمار دیگر هستند در مجلس که صدایی از آنها در می آید. متاسفانه رئیس مجلس هم که وضعیتش مشخص است! باید منتظر ماند.

روز اول که توافق اعلام شد و جناب آقای رئیس جمهور  در تلویزیون طوری صحبت می کرد که گویی فتح بزرگی رخ داده و چندین گل زدیم و یکی دو گل خورده ایم (حال که هر چه توافق را ورق میزنی گل است که خورده ایم) و امروز که چندین روز گذشته همه چیز مدام تغییر می کند و کم کم خود دولتی ها برخی دستاوردهای عظیم این توافق بد را لو می دهند! این روزها باید منتظر مجلس ترحیم صنعت هسته ای و البته باقی ماندن تحریم ها و البته فحش خوردن ما و جوابهایی که نمی دهیم بود و خیلی البته های دیگر!!

در نهایت این سوال مطرح است آمریکا به کشوری مثل یونان که دوست آمریکاست و اسرائیل را هم به رسمیت می شناسد کمکی نمی کند به ما قرار است خیری برساند؟ آمریکا با این بدهی وحشتناکش و اوضاع داغونش؟آب دهان کف دست دوستانش نمی اندازد چه برسد به ما. آخر دهان خشکیده و چیزی ندارد.

اما از همه این بدبختی ها که بگذریم جالبش این است که دولتی ها از ادامه رایزنی ها برای حل مشکلات دیگر صحبت می کنند. خدا بخیر کند

مرتضی حیدری

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

شکستن قولنج ضرر دارد؟

چ جولای 29 , 2015
بسیاری از افراد عادت به فشار آوردن به انگشتان یا فشار به گردن یا ستون های فقرات تا با شنیدن این صدا ها مواجه شود ، اما خیلی از افراد متوجه آسیبی که به مفصل ها خواهد رسید نیستند ، این صدا به دو دسته تقسیم میشوند ، یک دسته […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...