آمریکا به نیروهای بشار اسد حمله می‌کند

اشتراک گذاری :

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست (Jpost) خبر داد که از این پس جنگنده های آمریکایی، نیروهای سوریه را درصورت حمله به شورشیان تحت حمایت آمریکا، هدف قرار می دهند.

براساس این گزارش، مقامات آمریکایی روز یکشنبه اعلام کردند، ایالات متحده تصمیم گرفته که اجازه حملات هوایی جهت دفاع از شورشیان تحت آموزش ارتش آمریکا را بدهد.

جروزالم پست افزود: این حملات هوایی برای دفاع از شورشیان دربرابر هر مهاجمی خواهد بود حتی اگر دشمن از نیروهای وفادار به بشار اسد، رئیس جمهور سوریه باشد.

در ادامه این گزارش آمده است: این تصمیم باراک اوباما که می تواند نقش آمریکا در جنگ سوریه را تعمیق بخشد، با هدف محافظت از گروه مبارازان سوریه ای اتخاذ شده که توسط ایالات متحده مسلح شده و آموزش داده می شوند و با داعش می جنگند.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ برخی حرف‌های عجیب روحانی/سخنان نسنجیده و عصبانی روحانی!/نبود مشاور رسانه‌ای باسواد در کنار روسای جمهور

د آگوست 3 , 2015
دانلود فیلم به نام خدا – یکی از اشکالاتی که به دولت قبلی می گرفتند این بود که رئیس دولت آقای احمدی نژاد از ادبیات مناسبی استفاده نمی کند و این همیشه مورد هجوم و حمله بسیاری بود مخصوصا همفکران آقای روحانی و اصلاح طلبان بود. از وقتی آقای روحانی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...