آیا استخاره در مورد ازدواج صحیح است ؟

اشتراک گذاری :

پرسش و پاسخ – وسواسی

بسم الله الرحمن الرحیم – برخی متاسفانه برای هر کاری بارها و بارها استخاره می کنند یکی از جاهایی که بسیاری از بزرگان منع کرده اند از استخاره مبحث ازدواج است و تاکید بسیاری دارند که با حساب و کتاب و فکر و عقل و مشورت عمل شود. آیت الله جاودان در پاسخ به یک کاربر فرموده اند در چه صورتی در ازدواج استخاره شود. در ادامه بخوانید.

 

سایت آیت الله جاودان – سوال :  باسلام محضر استاد عزیز وگرانقدر ، آیا برای ازدواج استخاره حتما لازم است وباید در چه مرحله ای استخاره کرد،آیا اگر با استخاره کردن ازدواج به تاخیر بیافتد و برای شخص هم ضرر معنوی داشته یاشد باز باید استخاره کند؟

حجت الاسلام  والمسلمین جاودان در پاسخ این سوال فرمودند:
در ازدواج کاملا باید با حساب و کتاب و فکر و عقل و مشورت عمل کرد اما همه حساب و کتابها و عقل و مشورتها گاهی کوتاه می آید و نقاط مشکوک و مبهم وجود دارد که به خاطر روشن شدن آنها با خداوند متعال مشورت مینمایند یعنی استخاره میکنند پس اگر همه جوانب روشن است استخاره لازم نیست.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 3

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود صوت استاد رائفی پور روایت عهد ۲۶ ارض موعود ۳

پ اکتبر 15 , 2015
رادیو بصیرت – استاد رائفی پور بسم الله الرحمن الرحیم – جلسات روایت عهد استاد رائفی پور به جلسه بیست و ششم رسید. این جلسه با عنوان روایت عهد ۲۶ ارض موعود ۳ را در ادامه دانلود کنید. برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...