ابراز خرسندی مالک تلگرام از استفاده اغتشاشگران از این نرم‌افزار

اشتراک گذاری :

نودیها:«پاول دوروف» مالک نرم‌افزار پیام‌رسان «تلگرام» روز یکشنبه از اینکه عاملان ناآرامی در برخی شهرهای ایران از این نرم‌افزار استفاده کرده‌اند، ابراز خرسندی کرد.

وی در بخشی از پیامی که در کانال شخصی‌اش منتشر کرده، نوشته است: «به اینکه تلگرام از سوی هزاران کانال معارض در سرتاسر جهان استفاده می‌شود، مفتخر هستیم.»

او با اشاره به تعلیق یک کانال تلگرامی به دلیل ترویج خشونت، نوشته است که سران این کانال توانستند پس از عذرخواهی و متعهد شدن به عدم ترویج دوباره خشونت، کانال دیگری راه‌اندازی کرده و بخش زیادی از دنبال‌کننده‌هایشان را احیا کنند، و «ما از این مسئله استقبال کردیم.»

در حالی که برخی کانال‌های تلگرامی در روزهای اخیر مروج و مشوق تخریب اموال عمومی بوده‌اند، دوروف با اشاره به اعمال برخی محدودیت‌ها در ایران بر تلگرام، مدعی شده است که دلیل این تصمیم مقامات ایرانی «بی‌طرفی و خودداری ما از جانبداری از یک طرف» بوده است.

خبرگزاری صداوسیما امروز به نقل از یک منبع آگاه نوشت: «با تصمیم سطوح عالی امنیتی، فعالیت تلگرام و اینستاگرام به طور موقت محدود می‌شود.»

معاون سیاسی وزیر کشور نیز در یک نشست خبری در این باره گفت: «طبیعی است وقتی اختلالی در نظم عمومی ایجاد شود، دولت به شکل مقطعی، دست به محدودیت شبکه‌های اجتماعی بزند.»

رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

حمایت مهناز افشار از آشوبگران +عکس

د ژانویه 1 , 2018
مهناز افشار که همسرش یکی از مفسدان اقتصادی است و از عوامل نارضایتی های مردم، بجای پاسخگویی به مردم، از اغتشاشگران حمایت کرد.   نادر فتورچی نیز در واکنش به این توئیت مهناز افشار پاسخ جالبی به وی داد.     جام برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...