اخلاقی و غیراخلاقی‌ترین صحنه‌های المپیک ۲۰۱۶

اشتراک گذاری :
نودیها:هرچند که یکی از اهداف اصلی المپیک ایجاد خیرخواهی جهانی اما اتفاقاتی در این دوره رخ داد که با چنین فلسفه‌هایی در تضاد بود.

المپیک ۲۰۱۶ ریو با تمام فراز و فرودهایش به پایان رسید و آمریکا با کسب ۴۶ طلا در مکان نخست ایستاد و بریتانیا با ۲۷ طلا در جایگاه دوم و چین با ۲۶ طلا سوم شد. کاروان کشورمان نیز با ۳ طلا یک نقره و ۴ برنز در جایگاه بیست و پنجم به کار خود خاتمه داد.

اما فارغ از این توزیع مدال‌ ها و البته ناداوری هایی که به خصوص علیه ایران شد، اتفاقاتی در میدان المپیک رخ داد که شاید تا مدت ها از اذهان ورزش دوستان پاک نخواهد شد.

یکی از این اتفاقات، اقدام غیراخلاقی دوچرخه سوار بریتانیایی در پیست بود که با برهم زدن تعادل یکی از دوچرخه سواران باعث سرنگونی تعداد دیگری از شرکت کنندگان شد.

 در رقایت های شنا نیز، شناگر فرانسوی در یک اقدام ناجوانمردانه حین نزدیک شدن به خط پایان، تلاش کرد رقیب ایتالیایی خود را غرق و مانع رسیدن وی به خط پایان شود.

 اما در یکی از اتفاقات ارزشمند این دوره المپیک، “مارلین وان” و “مادلین میبلینک” بازیکنان والیبال ساحلی هلند برای حمایت از بازیکنان زن تیم مصر، ترجیح دادند که با وجود گرمای هوا در زمین مسابقه پوشش کامل بر تن داشته باشد.

مشرق

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 20

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

خنده گورخری!

س آگوست 23 , 2016
نودیها:گور‌خر به خاطر خطوط سیاه و سفید روی بدنش معروف است. این خطوط معمولاً بر روی سر گردن و تنه به صورت عمودی وجود دارد. این نوارهای سیاه و سفید در پنهان شدن گورخر از دید صیادان موثراند. مشرق برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...