از جیغ‌های بنفش مطهری به احمدی‌نژاد تا حمایت‌های بی‌دریغ از روحانی

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودی‌ها – وقتی به گذشته مراجعه می کنیم و کمی از حافظه تاریخی خودمان کمک می گیریم یادمان می افتد که احمدی نژاد که اشتباهات زیادی هم انجام داد مثل خدماتی که داشت اگر کوچکترین حرکت اشتباهی انجام می داد، این مطهری بود که فریادش بلند می شد و گوش فلک را کر می کرد آن وقتها می گفتیم دمش گرم بالاخره خوب است کسی باشد و به ریزترین کارهای رئیس جمهور نظارت کند و حسابی مو را از ماست بکشد.

ولی با روی کار آمدن حسن روحانی به یکباره همه چیز عوض شد هر اتفاقی می افتد که صدای پرندگان آسمان هم در می آید صدا از علی مطهری در نمی آید این نشانه چیست؟!

تا جایی که انتقادات محدود و بی تاثیری را شاهد هستیم که اثری نمی گذارد و اصلا پیگیری نمی شود. این جا معلوم می شود آن گیر ها به احمدی نژاد هم مایعی نداشته است.

گذشت زمان برای همه ما معلوم می کند هر کسی چقدر حزبی نگاه می کند و چقدر واقعا برای مردم کار می کند متاسفانه برخی افراد مثل علی لاریجانی هم تغییرات ۱۸۰ درجه ای کرده اند.

مجلس بعد مردم همه چیز را معلوم خواهند کرد

مرتضی حیدری

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

طنز سیاسی-سوژه جدید طنز ایرانی ها

چ اکتبر 7 , 2015
جوانان ایرانی به درجه ای از درک و شعور و بلوغ سیاسی رسیده اند که می دانند حذف شعار مرگ بر آمریکانیز برای آنها ایجاد اشتغال نمی کند و البته این شعار، عین امنیت و خود امنیت است.مرگ بر آمریکا بیش از آنکه یک شعار باشد، یک تفکر، اندیشه و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...