از عروسی‌های غربی‌شرقی تا عروسی‌های مولودی و مداحی‌/‌آمار فزاینده این نوع عروسی‌ها!

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – اگر چند سال قبل از این کسی عروسی به سبکه دینی و مولودی و مداحی می‌گرفت، شاید خیلی از ماها تعجب می‌کردیم اما امروز از هر چند عروسی یکی از آن ها به این سبک برگزار می گردد و آمار این نوع عروسی گرفتن روز به روز بیشتر و بیشتر می شود.

عروسی هایی که به سبکه غربی شرقی برگزار می شوند نزدیکی ای با فرهنگ ما ندارند چون معلوم نیست از کجا آماده اند بخشی از آن ها شرقی، بخشی غربی و بخشی فضایی است. این نوع عروسی ها معلوم نیست دقیقا از چه فرهنگی گرفته شده.

البته عروسی به سبک مولودی هم هنوز راه درازی دارد تا به اوج خود برسد. هنوز بسیاری از فرهنگهای غنی دینی و ایرانی باید داخل این عروسی ها بشود ولی در کل این نوع عروسی ها هر چه باشد از نوع دیگرش بسیار بهتر است.

در آینده نزدیک باید منتظر خلاقیتهای بسیار دیگر در زمینه جشن های عروسی باشیم تا هر چه راحت تر و پر معنا تر برگزار شود.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 92

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

توهین شبکه ماهواره‌ای به حسام نواب صفوی

ی مه 10 , 2015
شبکه “فارسی وان” که پرچم دار ترویج خیانت و تخریب بنیان خانواده در بین شبکه های ماهواره ای است، با پخش سریالهای ضداخلاقی با عنوان برنامه های سرگرمی طرفندهای خود را برای رسیدن به هدفش بکار بسته است.   این شبکه که از ابتدای تاسیس خود بر پایه بی بند […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...