استراتژی پوسیده دولت روحانی!

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها –  دولت روحانی از زمان روی کار آمدنش یک استراتژی جالب را هم در صدر دولت و وزیران و هم در لایه های میانی تر مدیران، بارها و بارها اجرا می کند.

این استراتژی ، استراتژی سوال و انتقاد از دیوار و نشستن در صندلی منتقدی که کار خودش ایراد دارد است. مثلا وزیر کشاورزی می گوید”چرا باید باغداران مشکل داشته باشند” یا  وزیر صنعت می گوید :”چرا مشکلات تولید ماشین داریم” یا رئیس جمهور می گوید :”چرا گرانی است ؟ چرا مشکل اقتصاد داریم ” و یا در پرده ای دیگر همین مسایل به صورت خبری مطرح می شود که “گرانی است ! مشکل اقتصاد و اشتغال داریم”.

دریغ از این که یک نفر پیدا نمی شود به این ها بگوید “آقا یا خانم محترم! تو خودت باید این ها را حل می کردی بعد از گذشت چندین سال و دست گرفتن دولت و این همه هزینه روی دست مردم و نظام ، تو باید این مسایل را حل می کردی  حال خود ایستاده ای در مقام منتقد و نقد می کنی، کاری را که خودت باید انجام می دادی؟”

واقعا جای تاسف دارد سیستم رسانه ای ما این قدر فشل و این قدر وابسته به دولت است که نمی تواند این استراتژی ساده را که دولت چندین سال است از آن بهره می برد برای مردم روشن کند.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دیکتاتوری روشنفکران و سحر قریشی!

د دسامبر 18 , 2017
به نام خدا – بخش تحلیل نودیها –  سحر قریشی بازیگر زن سینما، در اظهار نظری رفتن زنان به ورزشگاه را مهم ندانست و به نحوی مخالفت خودش را با رفتن زنان به ورزشگاه  و کم اهمیت بودن این مسئله از نظر خودش، اعلام کرد. جدای از این که چقدر […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...