استقبال از بازیکنان تیم ملی کره جنوبی با تخم مرغ

اشتراک گذاری :
نودیها:به نظر می رسد حتی پیروزی در برابر مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی یعنی آلمان هم برای برخی از طرفداران فوتبال در این کشور کافی نبوده و مردم این کشور استقبال عجیبی از بازیکنان در بدو ورود به سئول داشتند.
 
کره جنوبی اولین تیم آسیایی تاریخ جام جهانی بود تا آلمان را در جام جهانی شکست داد؛ این تیم در سومین دیدار خود در مرحله گروهی با ۲ گل ژرمن ها را مغلوب کرده تا با ۳ امتیاز بالاتر از رقیب قدرتمند خود در رتبه سوم مرحله گروهی قرار گیرد.
هنگامی که تیم ملی کره جنوبی ۴ سال پیش به خانه بازگشته بود، بعضی از طرفداران شیرینی های سنتی کره ای را به سمت بازیکنان پرتاب کردند که در فرهنگ این کشور به عنوان یک توهین عمومی شناخته می شود و اینگونه هواداران از بازیکنان کره استقبال کردند.
اما با این حال با توجه به پیروزی تاریخی در آخرین مسابقه با آلمان، بسیاری انتظار داشتند که جو بین مردم در هنگام بازگشت تیم متفاوت باشد که البته در نهایت این اتفاق هم تقریبا افتاد. با این حال، تعداد انگشت شماری از هواداران تخم مرغ را به سمت بازیکنان پرتاب کردند که باعث ناراحتی برخی دیگر از هواداران حامی شد و آنها از پلیس خواستند که علت این حادثه را بررسی کنند.
رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

حقایقی عجیب که باورکردنی نیستند!!!

ش ژوئن 30 , 2018
نودیها:در عصر اطلاعات، روزانه با ادعاهای زیادی روبرو می شویم که تلاش می کنند ما را درباره ی موضوعاتی قانع کنند که واقعی به نظر نمی رسند، اما پس از تحقیق و مراجعه به کتاب ها مشخص می شود که این معلومات هرچند غیر واقعی به نظر می رسند اما […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...