استقبال از خرید اینترنتی فیلم جنجالی لکه

اشتراک گذاری :

فیلم جنجالی «لکه» برنده جایزه بهترین فیلم بخش داستانی نیمه بلند از جشنواره چهارم فیلم عمار و یکی از سیاسی‌ترین فیلم‌های سال‌های اخیر است که از زاویه‌ای متفاوت به فتنه ۸۸ می‌پردازد و به دلیل اشاره‌هایی به دولت یازدهم از نمایشش در بسیاری از دانشگاه‌ها ممانعت به عمل آمده است.

در پی راه‌اندازی سامانه فروش رسمی لینک دانلود فیلم‌های ایران(Webeo.ir)، در روزهای گذشته فروش اینترنتی فیلم «لکه» نیز در این سامانه آغاز شد و در این مدت با استقبال بالای مخاطبان نیز مواجه گشت.

فیلم داستانی «لکه» ماجرای رویارویی مادر یکی از کشته‌شدگان فتنه ۸۸ با سیاستمداری است که در فتنه ۸۸ با حضور در صف مخالفین نظام، مشروعیت آن را زیر سوال می‌برد و حالا قرار است مدیرکل شود.

این فیلم جسورانه ساخته‌ی محمدباقر مفیدی‌کیا است و بازیگرانی نظیر فریبا کوثری، فرخ نعمتی و علی سلیمانی نیز در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای خرید لینک دانلود و دریافت اثر می‌توانند به سایت Webeo.ir مراجعه نمایند.

 منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

رهبری برای مسابقات کشتی پیام تبریک داد اما برای برجام خیر

س آگوست 25 , 2015
چهارمین جلسه حسینیه انقلاب اسلامی شیراز با سخنرانی حجت السلام والمسلمین نبویان نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. به گزارش رجانیوز؛ مشروح این سخنرانی در زیر می آید: بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ شهادت امام صادق (ع) را تسلیت عرض می کنم. باید بدانیم، استفاده از فرصت […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...