استقبال کاربران فضای مجازی از وعده رهبر انقلاب #تقاص_می‌گیریم

اشتراک گذاری :

نودیها:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته(سه‌شنبه) در دیدار هزاران نفر از مردم قم با تجلیل و تحسین حرکت عظیم، پر شور، به‌موقع و منسجم ملت در روزهای اخیر، به تشریح ابعاد و لایه های مختلف توطئه دشمنان برای سوءاستفاده از مطالبات به حق مردم پرداختند و با بیان سخنان مهمی خطاب به امریکایی ها، مسئولان کشور و مردم تأکید کردند: ایستادگی و نبرد «ملت با ضد ملت»، «ایران با ضد ایران» و «اسلام با ضد اسلام» همچون چهل سال گذشته ادامه خواهد داشت اما کینه ورزی دشمن نباید موجب شود مسئولان از ضعفها و مشکلات مردم و بویژه طبقات ضعیف غافل شوند.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان سه نکته اساسی را خطاب به هیأت حاکمه امریکا مورد تأکید قرار دادند: اول: سرِ شما در حوادث اخیر به سنگ خورد و اگر در آینده تکرار کنید باز هم ناکام خواهید ماند. دوم: در این چند روز به ایران خسارت زدید، این کار بی تقاص نخواهد ماند و سوم: این کسی که به گفته خود امریکایی ها تعادل روحی- روانی ندارد، بداند که این دیوانه‌بازی‌های نمایشی، بی‌جواب نخواهد ماند.

کاربران فضای مجازی با هشتگ #تقاص_میگیریم به این موضوع واکنش نشان دادند:

فاطمه مهربان در این باره نوشت: ما تقاص خواهیم گرفت، تقاص ایرانی هراسی ها، تقاص تحریم ها، تقاص آشوبها، تقاص نفوذها… دوران بزن و در رویی تمام شده.

علی نصرتی هم توئیت کرد: دهه ۵۰ از ایران بیرونتون کردیم دهه ۹۰ از منطقه بخاطر دخالت هاتون در ایران تقاص میگیریم

حساب کاربری روح امانت دار این متن را منتشر کرد: اگر جمهورى اسلامى نبود الان رهبر یه ملت با این شجاعت به آمریکا و دار و دسته اش نمیگفت تقاص میگیریم.

کاربر دیگری اینگونه واکنش نشان داد: تقاص میگیریم تنها منحصر به امریکا نیز نخواهد شد دامن تمام دخالت کنندگان در امور داخلی ایران و پشتیبانان فتنه۹۶ را خواهد گرفت.

امیرحسن شاهی هم نوشت: یک بار جَستی ملخک(سال ۷۸) دو بار جَستی ملخک (سال ۸۸) دفعه سوم کف دستی ملخک (سال ۹۶)

تقاص چه کلمه بیاد موندنی ای شده برای ما بچه های دهه ۷۰. اول تقاص شهید حججی توسط حاج قاسم . حاج قاسم اماده شو فرمانده دستور تازه داده تقاص میگیریم. این متن توییتی بود که دانیال خلج بازنشر داد

تقاص میگیریم رو که شنیدم یاد اون موشکای سپاه به دیرالزور افتادم ، یاد جواب سریع سید حسن نصرالله به اسراییلیا بابت جنایت قنیطره افتادم.

آسید توییت کرد: ما بابت خساراتی که این چندوقته به کشور زدند، نه فقط از آمریکا و رییس‌جمهور دیوانه‌اش، که هم از اسرائیل، هم از عربستان و هم از منافقین تقاص میگیریم.

یکی از فعالان توییتری هم نوشت:‌ تقاص میگیریم از مثلث آشوب: آمریکا واسرائیل به خاطر تهیه نقشه ی آشوب از یک دولت خرپول در اطراف خلیج فارس به خاطر تهیه پول آشوب گران از منافقین به خاطر پادویی در این اغتشاشات.

یاشار دانایی نوشت: تقاص میگیریم ! شاهدش اونجا که بعد از ترقه بازی شون، شیش تا موشک نقطه زن زدیم تو خال صورت دوستای ترامپ!

تقاص میگیریم با مصرف جنس داخلی، با نه به قاچاق، با نه به مصرف زدگی، با کارآفرینی …

تقاص میگیریم از سگهای رجوی از خرهای سعودی از خوکهای آمریکایی

امین غفاری در صفحه شخصی اش نوشت: با گفتن”انشالله گربه است”مساله حل نمی شود به جای سیاسی کاری به فکر درمان زخم باشید مگسان باز برمی گردند تقاص میگیریم.

محمدصادق هم توییت جالبی را منتشر کرد: اگر انقلاب اسلامی نبود الان هشگ تقاص میگیریم رو نمیتونستیم بزنیم باید هشتگ آمریکا سلامت باد میزدیم.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 35

موسوی - مدیر اصلی

One thought on “استقبال کاربران فضای مجازی از وعده رهبر انقلاب #تقاص_می‌گیریم

  1. جانم فدای رهبرم . جانم اگر لب تر کنی جان را نثارت میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

علت پخش نشدن برنامه جهانگیری از شبکه یک

چ ژانویه 10 , 2018
نودیها:علیرضا برازش گفت: شنبه شب برنامه «نگاه یک» به درخواست آقای جهانگیری به وی اختصاص پیدا کرد، اما در آخرین ساعت‌ها معاون اول رئیس جمهور در برنامه حضور پیدا نکرد و ما مجبور شدیم نگاه یک این هفته را از جدول پخش حذف کنیم. وی افزود: چگونگی درخواست دفتر معاون […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...