اسرار معبد (هیکل) سلیمان

اشتراک گذاری :
براساس باور یهودیان تندرو بعد از ساخت این کنیسه برای سومین بار و افتتاح آن به دست صهیونیست ها، از این پس به یهودیان اجازه داده خواهد شد که معبد سوم هیکل را که در مکان کنونی مسجد الاقصی بنا کنند.
 
مشروح کامل در ادامه

نخستین بار این کنیسه در قرن ۱۹ به صورت رسمی از سوی موسی بن میمون مصری بازسازی شد، ولی در جالب ترین افتتاحیه آن در چند روز اخیر این کنیسه با وجود رقص و نوشیدن الکل در کنیسه بازگشایی شد که از نظر یهودیان متدین خوردن شراب در کنیسه و رقص در این مکان به منزله خروج از دین یهود قلمداد می شود.
 
هیکل

از یهود کلاسیک توراتی و تلمودی با سابقه تورات ۳۳۰۰ سال و تلمود نهایی با۱۵۰۰ سابقه سال که در آن زمان یهود در مقابل جهان کفر قرار داده شده بود، تا یهود امروزی یعنی یهود پانصد سال یا هزار سال پیش تاکنون،افراطی ها رادیکال های یهودی در قالب کنفرانس صهیون هرچه دلشان خواست در تاریخ قوم یهود تحریف کردند.
در این بین ساخت معبد هیکل منتسب به سیلمان نبی نیز یکی از این روایت های تلخ تحریف صهیونیست ها می باشد، تا به واسطه ساخت این معبد قوم یهود در جهان بر همه اقوام و ادیان غلبه کند و یهودیان را نسبت به دیگران به واکنش های تند وارد کنند.
بزرگترین عللی که صهیونیست ها برای قرار گرفتن در برابر مسیحیت به آن دامن زدند مربوط به تولد تولد حضرت مسیح (ع) بود که یهود را در برابر اندیشه ماشیح محافظه کارتر کرد و یهودیان تندرو از ظهور حضرت عیسی به خشم آمدند.

این قضیه نقطه اختلاف میان یهودیت و مسیحیت شد، یعنی وعده هایی که در کتابهای پیامبران بنی اسرائیل در مورد ظهور منجی آمده بود باعث شد به هنگام ظهور عیسی مسیح، خیلی ها به این باور رسیدند که این همان منجی موعود یهود است و از همین جا نقطه اختلاف یهودیت و مسیحیت آغاز شد و همین افتراق باعث تشکیل گروه های تندرو افراطی یهودی در سراسر جهان شد.
یهودیان آن انتظاراتی که از مسیح موعود داشتند را در مسیحیت ندیدند و همین باعث شد که یهودیان بیشتر مراقب اوضاع باشند که در قضیه برکوخبا در سال ۱۳۰ میلادی، یهودیان مدعی شدند که فریب خوردند و از احساسات آنها سوء استفاده شد به همین دلیل دست به تحریف های تاریخی زدند.
تقابل و افتراق یهودیت و مسیحیت در همه تاریخ وجود داشته و در دوران حکومت عثمانی، ورود یهودیان به بانکداری در دوران امپراتوری عثمانی زمینه تشکیل اتحادیه ها و فراکیسون های مشترکی از یهودیان و مسیحیان دارای تفکر یهودی را رقم زد و در نهایت جریان مسیحیت صهیونیستی پا گرفت.
مسیحیت صهیونیزم پس از تحریف های سازمان یافته در کتاب عهده عتیق،در کتاب جنجالی " نگهبان معبد سلیمان " تحریف بزرگی در این تاریخ آغاز کرد و برای دستیابی به منجی آخرالزمان یهودیت، مسلمان کشی را ترویج کرد و به جنگهای صلیبی دست یازی می کند.
با ساخت فیلم سینمایی"پی" از سوی " آلون نوردفسکی" کشتار مردم مسلمان فلسطین و مسیحیان عیسوی اصیل از سوی یهودیت صهیونیزم و مسیحیت صهیونیزم امری مقدس جلوه داده شد.
صهیونیزم در آغاز این تحریف خود برای برپایی معبد سلیمان که از مجموعه کنیسه های پیرامون مسجد الاقصی تشکلی خواهد شد،نان و شراب را به عنوان غذای حضرت مسیح اعلام کرد و از آن به عنوان خون(شراب) وگوشت (نان) یاد می کرد که مسیحیت اصیل باید دچار آن شود، تا صهیون پا بگیرد.
مسیحیت صهیونیزم برای برپایی " مملکت داوودی " در آخرالزمان، کشته شدن دو سوم جمعیت یهودیان دنیا و کشتن ۴۰۰ میلیون مسلمان را لازم و واجب می داند و تنها راه بازگشت مسیح(ص) برای آغاز حکومت یک هزار ساله در معبد سلیمان را، کشته شدن این تعداد از مسلمانان و یهودیان می داند.
سرزمین قدس از سال ۱۹۴۸ میلادی با بیانیه"بن گورین " به مدت ۶۰ سال است که در اسارت صهیونیزم قرار دارد و با آغاز این اسارت در ابتدا ۷۰۰ هزار نفر از ساکنان شهرهای فسلطین از سرزمین خود رانده شدند و بعد حدود ۴/۵ میلیون نفر نیز آواره سرزمین های دیگر گردیدند.
یهودیان صهیونیزم و مسیحیت صهیونیزم با راه اندازی اتاق های جنگ در اسرائیل و حمایت های آمریکا و غرب، برای تحقق این نظریه حمله به مردم بی دفاع غزه را آغاز کرده اند.
رژیم نامشروع صهیونیزم اسرائیل و مسیحت صهیونیزم برای تحقق آرمانهای خود، هشت جنگ با نام" جنگهای مقدس " را در لبنان، سوریه، ایران (پارس)، عراق (بابل) و روسیه پیش بینی کرده اند.
مبلغان و مبشران مذهبی یهودی و مسیحی نظیر کشیش " آندره واید" انگلیسی هندی الاصل برای ترویج فرهنگ غرب و مسیحیت صهیونیست در عراق ماموریت یافتند و این سرآغاز ناتوی فرهنگی در کناری ناتو نظامی در کشور عراق از سوی صهیونیست ها برای رسیدن به حلقه دوم از مجموعه شش حلقه معبد سلیمان که همان دوازه بابل نام دارد، شد.
یهودیان صهیونیزم و مسیحیت صهیونیزم با راه اندازی اتاق های جنگ در اسرائیل و حمایت های آمریکا و غرب، برای تحقق این نظریه حمله به لبنان را در جنگهای ۳۳ روزه را آغاز کردند.
در نبرد جنگ ۳۳ روزه مقاومت حزب الله لبنان درس بزرگی به جنگ افروزان تا بن دندان مسلح غربی و اسرائیل داد وباپیروزی دراین نبرد نابرابر تمامی معادلات جغرافیای سیاسی جهان را به هم ریخت.
حمله رژیم اشغالگر اسرائیل به جنوب لبنان در حالی صورت گرفت که در این منطقه بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ سرباز صلح بان سازمان ملل متحد مستقر شدند و آمریکا در این جنگ انواع بمب های خوشه ای و بمبهای سه تنی لیرزی و هوشمند را برای کشتار مردم بی دفاع جنوب لبنان در اختیار صهیونیزم اسرائیل قرار داد.
ظرف سال های اخیر مناطق مختلف سرزمین قدس بارها شاهد فاجعه و کشتار غیرنظامیان فلسطینی به وسیله نیروهای اسراییلی بوده و در راستای یهودی سازی و پاک سازی قومی در این سرزمین هربار از سوی رژیم اشغالگر قدس اقداماتی نابخردانه صورت می گیرد.
ریشه فجایع فلسطین، حرکتهای مذبوحانه نژادپرستانه است که دامنه و عمقی پرسابقه دارد و مشخصه آن به گونه ای است که گروهی از انسان ها یعنی فلسطینیان بخاطر وجودشان، از دید گروهی کینه ورز محکوم به نابودی شده اند.
نوعی از بشر به نام صهیونیست می خواهد نوعی دیگر از بشر یعنی مردم فلسطین را از میان بردارد و بی توجه به این که آنان چگونه زیست می کنند، چه ملیتی دارند و در چه سنی و سالی قرار دارند.
فاجعه بهره برداری از کنیسه خراب در کنار مسجد الاقصی دارای دو بعد است،جنبه نخست اینکه فاجعه استفاده از ابزارهای غیر متداول به کار گرفته شده در زدایش اندیشه اسلامی است و جنبه دوم که اهمیت بیشتری دارد، نسل کشی آگاهانه اسرائیل می باشد که نسل جوان فلسطین را هدف قرار داده است.
جنبه دوم فجایع مشابه آن در فلسطین، خبر از گسست موجودیت نوع بشر می دهد و منظور از این گسست بشری، شکاف در جنس انسان می باشد به گونه ای که صهیونیستها به مثابه نوعی از انواع بشر می خواهند نوع دیگر را که ساکنان فلسطین هستند را به طور کامل از پهنه روزگار حذف کنند، همان گونه که تاریخی نوعی از سرزمین ها را به دلیل تغییر ماهیت جغرافیایی حذف کرده است.
این گسست از یک کینه توزی معمول و مرسوم در تاریخ بشر برنخاسته است، بلکه برخاسته از مجموعه ایی از آموزه های دینی و پیش داوری ها درباره فلسطینیان، فکرها و طرح های نژادپرستانه ی صهیونیست ها، حسادت ها، دژخیمی ها، جاه طلبی ها و حرص چنگ انداختن بر فرهنگ قربانیان سرزمین فلسطین است.
جامعه نظامی اسراییل به ویژه رهبران فکری و سیاسی آن بر این عقیده اند،که فلسطینیان نباید زنده بمانند چون زنده ماندشان زنده ماندن ذهن هایی است که به یاد می آورند تاریخ و گذشته ی فلسطین چگونه بوده و به یاد می آورند که حادثه ها و گذشته های جنبش سیاسی و فکری صهیونیسم درفلسطین چگونه رقم خورده است.
فلسطین در آستانه گسستی در جنس و نوع انسانی است، یعنی نوعی از بشر درصدد است نوع دیگری را نابود کند و جهان انسانی تنها نظاره گر این صحنه است.
ساخته کنیسه خراب در مسجد الاقصی در سکوت وحشتناک جامعه اسلامی، نقض حقوق بشر و بی حرمتی به جهان اسلام و بشریت از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی است.
سکوت جوامع اسلامی و حکام آنان باعث گستاخ شدن بیشتر اسرائیل در یهودی سازی مسجد الاقصی شده و این سکوت ننگین بهترین خواسته رژیم منفور صهیونیزم است.
همچنان که موضوع هولوکاست، جعبه سیاه ساختار بین المللی است و با این بهانه کشور اسرائیل را تاسیس کردند و جنایات این رژیم منفور را نیز توجیه می کنند و اشغال فلسطین یکی از نتایج هولوکاست بود که صهیونیست های اسرائیلی دست به این عمل ننگین زدند و اسرائیل اکنون کانون فتنه در جهان است و این کانون برچیده شدنی است.
رسانه های بزرگ غرب در اختیار صهیونیست ها قرار دارد و از طریق این رسانه ها افکار عمومی را تخریب می کنند و رسانه های آنان قوی ترین کارکرد سلطه گری و استبداد جهانی را به خود اختصاص داده اند.
افتتاح کنیسه خراب از جمله کنیسه های معبد هیکل به صورت همزمان از ۳۷ کانال و شبکه ماهواره ای پخش زنده شد در حالی که برخی از کشورهای عربی نیز اقدام به پخش مستقیم این افتتاحیه کردند.
ماموریت این شبکه ها در پخش مستقیم افتتاح کنیسه خراب تخریب تمدن اسلامی بود و وظیفه این شبکه ها گسترش ابتذال،تبلیغ مصرف گرایی، تبلیغ سکولاریسم و ترویج و گسترش بی بند وباری و فساد در بین کشورهای اسلامی در آستانه این افتتاح شوم بود.
آن زمان که ۱۲ قطعه کاریکاتور موهن اهانت کننده به پیامبر اسلام (ص)، نوشتن کتاب آیات شیطانی، اهانت پاپ بندیکت شانزدهم و اهانت به ساحت پیامبراسلام(ص) در مسجد خلیل آغاز شد، این رسانه ها همچنان سرگرم صهیون سازی تفکر اسلامی و بهودی در منطقه بودند.
پشت پرده این مقابله با تمدن اسلام،" مسیحیت صهیونیزم " و " یهودیت صهیونیزم" قرار دارد و مسیحیت صهیونیزم آن را آغاز جنگهای جدید صلیبی می داند.
ساخت و افتتاح کنیسه خراب در شرقی ترین نقطه مسجد الاقصی یکی از پروژه های اصلی ایجاد معبد هیکل سلیمان در اراضی اشغالی قدس است که به دنبال آن نیز تداوم مسلمان کشی ها اسرائیل شدن خواهد گرفت.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 62

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود پوستر و والپیپر سال ،تولیدملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی - امام خامنه ای

پ اکتبر 15 , 2015
  ویرایش از اسلام مووی گرافیک برای بزرگ دیدن روی عکس کلیک کنید برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 62

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...