اظهارات بی‌سابقه سخنگوی انصارالله درباره ایران

اشتراک گذاری :
 سایت نودیها : “محمد عبدالسلام” سخنگوی انصارالله یمن طی سخنان بی سابقه ای به روزنامه کویتی “الجریده” گفت: «در روابط انصارالله با ایران هیچ طرحی برای هدف قرار دادن عربستان یا هر کشور دیگری وجود ندارد.»

سخنگوی انصارالله یمن افزود: «عربستان از رابطه ما با ایران نگرانی هایی دارد ولی در خصوص آنچه که در رسانه های عربی درباره روابط انصارالله با تهران تبلیغ می شود، اغراق وجود دارد.»

عبدالسلام در ادامه به الجریده گفت: «رسانه های عربی ما را به تبعیت از ایران متهم می کنند در حالی که روابط ما با ایران تنها از سال ۲۰۱۱ آغاز شده و درباره سیاست های ایران آشکارا و پنهان اظهار نظر می کنیم.»

وی در ادامه خاطرنشان کرد: «ما از حزب الله کمال تشکر را داریم که در راه اندازی شبکه تلوزیونی با ما همکاری کرده است.»

عبدالسلام ادامه داد: «ما با عربستان مشکلی نداریم و ریاض به خوبی به خواسته های ما واقف است همانطور که می دانیم بدون تفاهم با عربستان راه حل سیاسی در یمن امکانپذیر نخواهد بود.»

لازم به ذکر است که این اظهارات سخنگوی انصارالله در پی عقب نشینی وزیر خارجه عربستان از تروریستی خواندن انصارالله ایراد شده است.

وزیر خارجه عربستان اخیرا گفته بود حوثی ها همسایگان ما هستند و با آنها مذاکره می کنیم و باید داعش و القاعده را از شبه جزیره عربی بیرون انداخت.

جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

توصیف سیمای ظاهری حضرت مهدی(عج)

پ مه 19 , 2016
دیدار با پسر فاطمه(س) و حضور امام زمان(عج) را درک کردن، شاید بزرگترین آرزوی بسیاری از ما شیعیان باشد، اما اگر روزی رسید که ما لیاقت لحظه‌ای ملاقات با امام قائم(ع) را پیدا کردیم، ظاهر و اوصاف جسمانی موعودمان چگونه خواهد بود؟ در ادامه این گزارش تعدادی از احادیث و روایات […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...