افراد مذهبی زندگی بسیار شادتری دارند

اشتراک گذاری :

اخبارکل

45 درصد افرادی که به صورت هفتگی به یکی از نهادهای دینی می روند اعلام کردند که بسیار شاد هستند در حالیکه تنها 28 درصد از افرادی که به عبادتگاه های مذهبی نمی روند اعلام کردند که از زندگی خود رضایت دارند.
بقیه خبر درادامه

به گزارش سرویس دینی جام نیوز به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی میل (dailymail)، نتائج یک تحقیق جدید نشان می دهد که افراد مذهبی به مراتب زندگی شادتری را نسبت به دیگر افراد تجربه می کنند.

 

بر پایه نتایج این تحقیق که توسط یکی از مراکز علمی اتریش انجام شده است، رابطه عمیقی بین میزان دینداری شخص و میزان رضایت او از زندگی اش وجود دارد. 

 

"مرکز مطالعات خانواده و فرهنگ" اتریش برای انجام این تحقیق با بیش از پانزده هزار آمریکایی 18 تا 60 ساله مصاحبه کرده است که بر این اساس، 45 درصد افرادی که به صورت هفتگی به یکی از نهادهای دینی می روند اعلام کردند که بسیار شاد هستند و از زندگی خود رضایت کامل دارند در حالی که تنها 28 درصد از افرادی که به عبادتگاه های مذهبی نمی روند اعلام کردند که از زندگی خود رضایت دارند.

 

همچنین تعداد افراد غیر مذهبی که اعلام کردند که زندگی ناراحت کننده ای دارند دو برابر افراد مذهبی است.

 

بر اساس تحقیق مذکور، رضایت از زندگی به عوامل متعددی وابسته است و اعتقادات مذهبی یکی از مهم ترین عوامل رضایت فرد از زندگی خود است.

منبع : جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ حوادث و تصادفات رانندگی در تونل

ی آوریل 12 , 2015
کلیپی از یک تونل که بارها در ان حوادث رانندگی رخ داده است     دانلود با حجم 2.3 مگابایت به مدت 1 دقیقه و 35 ثانیه فرمت ویندوز مدیا لینک مستقیم   دانلود با حجم 943 کیلوبایت به مدت 1 دقیقه و 35 ثانیه موبایل از لینک مستقیم   […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...