افشاگری سعید جلیلی از سوتی بزرگ دولت روحانی در مذاکرات هسته‌ای

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل سیاسی نودیها – هر چه از توافق وین می‌گذرد و جو همه چیز آرومه ما چقدر خوشحالیم، می‌خوابد، روز به روز مشکلات توافق وین و راه غلطی که دولت و تیم هسته ای رفته اند بیشتر معلوم می‌شود.

سعید جلیلی بعد از رفتن به مجلس صحبتهایی کرد و از جمله آن حرفها این بود : “ اجازه هیچ بازدیدی از سایت نظامی پارچین را ندادم/ کار را در شرایطی تحویل دادیم که امریکا حق غنی سازی را پذیرفته و دارای ۱۹ هزار سانتریفیوژ و غنی سازی ۲۰% بودیم/ ناگفته هایی از روند عقب نشینی ۱+۵ در آلماتی” (منبع این تیتر : رجانیوز)

این حرفها گرچه دیر بیان می‌شود و سعید جلیلی باید زودتر این حرفها را منتشر می‌کرد. اما واقعا باید این مسایل بررسی شود اگر دولت این مسایل را در نظر نگرفته است باید بازخواست شود و در پیشگاه ملت پاسخگو باشد. از مجلس انتظار می‌رود این مسایل را دقیق بررسی کند در آینده ملت مجلس را بازخواست خواهد کرد و ننگ این مسایل را آن هایی که امروز سکوت می کنند باید پاسخگو باشند.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 35

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

احسان علیخانی بعد از محرم ۹۴ با برنامه جدید به تلویزیون می‌آید

چ سپتامبر 2 , 2015
ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه با اشاره به برنامه های جدیدی که در این گروه به تولید خواهد رسید، گفت: نظر ریاست سازمان این بوده است که شبکه سه به عنوان یک شبکه جوان که به سرگرمی و تفریحات نزدیک تر می شود تولیدات جدیدی را در کنداکتور […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...