اقتدار ایران محدود، محصور و تعلیق نمی‌شود

اشتراک گذاری :
 یک نوع غنی‌سازی در باورهای مردم ایران شکل‌ گرفته که عامل اقتدار شده و محدود، محصور و تعلیق نمی شود.

 سعید جلیلی بامداد سه شنبه در مراسم احیای مسجد سید اصفهان اظهار داشت: ملت ایران پدیده‌ای در صحنه جهانی شکل داده است که همه قدرت‌ها در تحلیل آن مانده‌اند.

وی اظهار داشت: اکنون این سؤال مطرح است که چرا امروز شش کشور دنیا که خود را  قدرت‌های بزرگ می‌دانند با تمام امکان و همه ظرفیت‌های دیپلماسی پای‌کار آمده‌اند تا یک ملت را از چند سانتریفیوژ محروم کنند.

 دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: هر یک از این کشورها، ادعای داشتن هزاران کلاهک هسته‌ای را دارند؛ حال سؤال اینجاست که چطور آن‌ها ده روز کشور خود را رها می‌کنند تا با ایران مذاکره کنند و چند سانتریفیوژ که زیر نظر آژانس کار می‌کند را دنبال کنند تا فعالیت نکند.

چیز دیگری جز سانتریفیوژ دشمن را به میز مذاکره کشانده است

وی گفت: این کشورها می‌دانند که یک اندیشه دینی در حال شکل‌گیری است که این اندیشه و اسلام ناب را امام خمینی (ره) بنا نهاده و اکنون با عزت پرچم آن را مقام معظم رهبری در دست گرفته‌اند.

جلیلی ادامه داد: از این اندیشه دینی اقتداری حاصل‌شده که هیچ استکبار جهانی نمی‌تواند بر آن خدشه وارد کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  اظهار داشت: دشمن می‌داند قدرتی در حال شکل‌گیری است که این اقتدار از یک منبع و اندیشه‌ای شکل می‌گیرد که این اندیشه محصور، محدود و تعلیق نمی‌شود.

وی تصریح کرد: غنی‌سازی در باورهای یک ملت در حال شکل‌گیری است و اقتداری ایجاد می‌کند که این اقتدار را نمی توان محدود، محصور و تعلیق کرد.

جلیلی با اشاره به اینکه دشمن دیده است اندیشه‌های این ملت حول محور ولایت است، بیان داشت:  اگر در زمان جاهلیت مردم نتوانستند از فرصت استفاده کنند اما امروز ملتی با نائب همان امام حول محور ولایت حرکت می‌کند.

دشمن می‌خواست هر اندیشه‌ای که بر محور ولایت است را از بین ببرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  در ادامه گفت: دشمن تا کنون تلاش کرده است  تا هر اندیشه‌ای در این محور شکل می‌گیرد را از بین ببرد اما اکنون می‌بیند یک اندیشه‌ای شکل گرفته که شکست ناپذیر است و با محاسبات نمی‌توانند آن را دنبال کنند.

جلیلی بیان داشت: آنچه پشتوانه نظامی اسلامی در برابر دشمن است همین توده‌های نظام اسلام و این قدرتی است که ایجاد شده است.

حاصل خطوط قرمز مقام معظم رهبری تمدن است

مسئول سابق پرونده هسته ای ایران در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: این خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری بیان می‌کنند در خصوص هسته‌ای خطوطی است که مدافع حقوق ملت است، حقوقی که اجازه نمی‌دهد جلو پیشرفت یک ملت گرفته شود و خطوط قرمزی است که اجازه نمی‌دهد امنیت یک ملت مورد تحریف واقع شود و حاصل آن شکل‌گیری  یک تمدن است.

جلیلی ادامه داد: قدرت‌های بزرگ دیده‌اند اندیشه‌ای در حال شکل‌گیری است که در ۳۵ سال اخیر نه تنها عقب نرفته بلکه جلو هم رفته، پیشرفت داشته  تکثیر نیز شده است.

دشمن نمی‌خواهد الگوی انقلاب اسلامی شکل بگیرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: قدرت‌های بزرگ نگران هستند که یک الگویی در حال شکل‌گیری است که درس مبارزه و پیشرفت، تعالی معنوی و پیشرفت مادی ، آزادی و استقلال  می‌دهد و نمی‌خواهند این الگو شکل بگیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دشمن در خصوص اندیشه جمهوری اسلامی ایران هر آنچه داشت به کار برد و تهدید کرد که اولین گزینه آن‌ها نظامی بود و هشت سال جنگ را تحمیل کرد.

وی بیان داشت: دشمن بعد از این گزینه به سراغ ترساندن آمد و به تعبیر امام راحل آمریکا شیطان بزرگ است و همان ابزار شیطان را در دست دارد و می‌خواهد با ترساندن مانع تعالی انسان‌ها بشود که پاسخ آن را شهدای ما جواب می‌دهند و شهدا به ما بشارت می‌دهند که نترسیم و باطل‌السحر شیطان نترسیدن است.

تردید و تحریف حربه جدید دشمن است

جلیلی گفت: امروز دشمن فهمیده است با ترساندن نمی‌تواند ایران را از میدان به در کند. امروز آنچه حربه دشمن شده است تردید و تحریف است و آنها  می‌خواهند در ایمان ملت تردید ایجاد کنند چون می‌دانند اگر صحنه نبرد شکل بگیرد آنان کاری از پیش نمی برند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  اظهار داشت: دشمن می‌خواهد با تحریف تردید ایجاد کند، موضوعات را وارونه نشان دهد و پیروزی‌های یک ملت را بپوشاند و هزینه‌های یک ملت را به دروغ بزرگ نشان دهد.

وی اظهار داشت: اینکه شما می‌بینید دشمن بیش از ۱۷۰ ماهواره‌ را برای ایران راه انداخته برای همین است تا با ایجاد تحریف ملتی را دچار تردید کند.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عراق؛ تشکل نظامی مردمی

س جولای 14 , 2015
  الحشد الشعبی یا آنچه به عنوان الحشد الوطنی نامیده می شود نیروهای مردمی هستند که وابسته به موسسات امنیتی عراقی هستند. نیروهای مردمی عراق از بطن فتوای جهاد کفایی آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعه و زمانی که داعش مناطق عمده ای از عراق را عرصه تاخت و تاز […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...