اقدامات اقتصادی امام موسی کاظم(ع) الگوی امروز است

اشتراک گذاری :

سایت نودیها :  بعد از ظهر امروز به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع)، مراسم عزاداری امام هفتم شیعیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

امام جمعه دماوند در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) اظهار کرد: وظیفه هر انسان مسلمانی است که خداوند را بشناسد و وظایف خود برابر پروردگار بزرگ را دریابد تا به سعادت برسد؛ در این میان، ائمه مظلوم ما همچون امام موسی کاظم(ع) نقش راهنما و معلم را برای بشریت بازی می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد علاءالدینی ادامه داد: امام موسی کاظم(ع) از جمله امامان مظلوم ما هستند؛ چون ما نتوانسته‌ایم آن‌طور که باید و شاید منش شخصیت و فعالیت‌های این امام را برای مردم بازگو کنیم.

وی تصریح کرد: امام موسی کاظم(ع) در زمان خود با طاغوت بسیار مبارزه کردند و در زمینه اقتصادی نیز اقدامات بسیاری را انجام دهند.

امام جمعه دماوند افزود: امیدواریم زندگی سراسر نور و برکت ائمه اطهار(ع) منشأ تحولات و تغییرات اساسی در زندگی همه باشد.

در این مراسم مداحان اهل‌بیت(ع) در عزای امام موسی کاظم(ع) مرثیه‌سرایی کردند.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 55

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

۷ بازیگر مشهور در پارتی دستگیر شدند

چ مه 4 , 2016
سایت نودیها :  شب جمعه هفته گذشته در باغی ۴۰ هزار متری در منطقه سعادت آباد هفت بازیگر معروف سینما در یک پارتی شبانه دستگیر شده‌اند و از محلی که در آن حضور داشتند، ۸۰ بطر مشروبات الکلی کشف شده است. میزان برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...