المپیک ۲۰۱۶/شمشیر بازی/چهارمی به رنگ طلا/ توقف عابدینی در لبه تاریخ

اشتراک گذاری :

سایت نودیها :  مجتبی عابدینی نماینده شمشیربازی کشورمان در دیدار رده بندی مسابقات اسلحه سابر المپیک ۲۰۱۶ ریو، مقابل کیم از کره‌جنوبی رفت.

عابدینی که در نیمه نهایی در کمال ناباوری به حریف آمریکایی باخته بود، در جدال برای کسب مدال برنز مقابل نماینده کره بازی را بد آغاز کرد و در نهایت ۱۵ بر ۸ نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به نخستین مدال تاریخ شمشیربازی ایران بازماند و به مقام چهارم رسید تا کاروان ورزش ایران کماکان در حسرت مدال باقی بماند و چشم به روزهای آینده و هفته دوم مسابقات داشته باشد.

نماینده شمشیربازی کشورمان بازی های خوبی را به نمایش گذاشت  بسیاری معتقد بودند او می‌توانست در فینال هم برای مدال طلا بجنگد.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 34

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فرمانده سپاه : نفوذ بعد از برجام و فضای دست‌دادن و خندیدن جدی شده است

چ آگوست 10 , 2016
سایت نودیها :  از سنندج، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری ظهر امروز در دیدار با فرماندهان رده‌های مختلف سپاه کردستان در سنندج، با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: خداوند را شاکرم که امروز توفیق حضور در جمع فرماندهان سپاه کردستان را یافتم که در رابطه با مأموریت امنیت پایدار منطقه تلاش […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...