المپیک ۲۰۱۶ ریو/ مرگ مادربزرگ تایلندی به خاطر افتخار‌آفرینی نوه‌اش در برزیل

اشتراک گذاری :

سایت نودیها :  سینپت کروایتونگ امروز (دوشنبه) دو حالت خوشحال  و گریان را تجربه کرد.

این وزنه‌بردار که در دسته ۵۶ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد، به هنگام دریافت مدال چهره‌ای شاد داشت. اما وقتی تصاویر او از طریق تلویزیون در کشورش، پخش شد و در ایالت سورین، «سوبین کونگ‌تاپ» مادربزرگ ۸۴ ساله او چهره نوه‌ افتخارآفرین‌‌ خود را دید، از فرط خوشحالی دچار حمله قلبی شد و درگذشت.

این اتقاق در حالی رخ داد که مادربزرگ فوت‌شده در مصاحبه‌ رادیویی قبل از بازی نوه‌اش گفته بود: او را تشویق می‌‌کنم که بجنگد و رقابت کند. دلم برایش خیلی تنگ شده و امیدوارم موفق شود. او باید مدال طلا را به وطن بیاورد.

 فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیا آقای احمدی نژاد هم راه حل مشکلات را مسیر گفتگو با امریکا می‎ داند!؟ / با یک نامه نگاری که ۲ میلیارد دلار آزاد نمی‎شود؛ پس کارکرد نامه به اوباما چیست؟!

س آگوست 9 , 2016
سایت نودیها :  آقای احمدی نژاد در جدیدترین کنش سیاسی خود، نامه‎ای را خطاب به باراک اوباما رئیس جمهور امریکا نگاشته و منشتر کرده است، که محتوای آن در خواست و عتاب مشفقانه برای بازپس دادن دومیلیارد دلار اموال تازه تصرف شده ایران توسط دولت امریکاست. این نکته کاملا روشن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...