الهام حمیدی از مردم نظر خواست

اشتراک گذاری :
نودیها:الهام حمیدی بازیگر «خیلی دور خیلی نزدیک» درباره توجه زیاد برخی مردم به کریسمس و جشن‌های خارجی مطلبی را در اینستاگرام منتشر کرد.
 
به گزارش فرهنگ نیوز، این بازیگر با انتقاد از کم‌لطفی به سنن ایرانی نوشت: «با اینکه خیلی به فرهنگ و سنن ایرانی و باستانی خودمون کم لطف و بی‌وفا شدیم و همه منازل و فضای مجازی از المان‌ها و تصاویر کریسمسی پرشده، لازم می‌دونم توجه همه ایرانیان به پاسداشت و بزرگداشت جشن‌ها و اعیاد ایرانی و اسلامی خودمان جلب کنم‌.»
 
او در ادامه ضمن تبریک سال نو میلادی نظر مردم را درباره گرایش بیش از حد به جشن‌های خارجی جویا شد. حمیدی در این باره نوشت:‌ «سال نو میلادی رو با احترام تبریک می‌گم به تمام هموطنان مسیحی کشورم و همینطور ارامنه جهان و امیدوارم سال نو میلادی سالی سرشار از صلح و دوستی باشه و خیلی دوست دارم بدونم دلیل گرایش بیش از حد این روزهای ما به جشن‌های خارجی مثل کریسمس و هالووین و … نسبت به جشن های خودمون از نظر شما چیه‌؟
 
۱- کار خوب فرهنگی نکردن روی جشن های و آئین های باستانی؟ ۲- غریبه‌نوازی و فرهنگ مرغ همسایه غازه؟ ۳- ادب و احترام و صرفا عرض تبریک؟  4 – زیبایی و رنگ و جلوه بهتر و بیشتر نمادهای کریسمس نسبت به هفت سین نوروز‌؟ ۵- و کلی دلایل و مسائل دیگه می تونند باشند که چرا توجه ما به کریسمس بیشتر شده؟»
فرهنگ
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 690

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نکاتی درباره سریال پرحاشیه «خانه پوشالی»/آیا واقعا «خانه پوشالی» ضد سیستم آمریکا است؟

س دسامبر 27 , 2016
نودیها:پخش سریال جذاب «خانه پوشالی» از تلویزیون ایران، حواشی زیادی را در محافل خبری و غیر خبری به راه انداخت. از بازتاب های خارجی این اقدام تلویزیون ایران بگیرید تا مخالفت ها و موافقت های رسانه ای  داخلی. مهمترین توجیه موافقان این بود: «این سریال پشت پرده سیستم آمریکا، فساد […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...