امام جمعه مشهد:هرچه می‌خواهید فحش دهید، ما دلواپسیم، بزدل و ترسو شمایید/نشانه‌های وجود زاویه برخی مسؤولان با موضع رهبری

اشتراک گذاری :
 آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه دوم نماز جمعه ، ۱۸ اردیبهشت‌ماه به بیان نکات مهمی پیرامون سیاست خارجی و مذاکرات هسته‌ای پرداختند. اهم صحبت های ایشان به شرح ذیل می باشد.
این مانور در برابر دشمنان، دشمنان را ناامید می‌کند، کشوری که ۷۰۰ هزار انسان آن‌هم عمدتاً از نسل جوان دل داده حق هستند، عاشق خدا هستند، خاک‌نشین در خانه خدا هستند، از همه‌چیز می‌برند و به پیشانی بر چهره ساحت کبریایی حق می‌سایند و به خدا دل می‌دهند، این مردم را نمی‌توان ابزار قدرت‌یابی استکبار جهانی قرار داد، دشمن ناامید می‌شود.
دوستان ما هم در عرصه مدیریت‌ها و مسؤولیت‌های نظام هم در حوزه برنامه‌ریزی مجلس، هم حوزه اجرایی دولت، هم در حوزه قضاییه توجه به تصفیه و پاک‌سازی جامعه دقیقاً به این نکته توجه دارند که متولی برنامه‌ریزی، اجرا و مدیریت در ملتی هستند که میاندار آن ۷۰۰ هزار دل داده به خدا و از زندگی بریده برای خدا هستند و این بزرگ‌ترین مانوری است که دوستان ما بدانند روی کره زمین این‌ها مقدس‌ترین مسؤولین سیاسی دنیا هستند. «تکبیر»
دوستان ما هم از این مانور بندگی خدا در اعتکاف خوشنود شوند و باید سعی کنند دقیقاً در مدیریت‌های خودشان، این خصوصیت قدسی را برای خودشان حفظ کنند، صرف‌نظر از کشور، ملت و مملکت؛ در دنیایی که دنیای کفر است، دنیای شرک است، دنیای فتنه و شیطنت است، دنیای مسابقه قدرت در بین جانیان و آدمکش‌هاست، در این دنیا به برکت اسلام، دین و معارف اهل‌البیت (ع)، یک پسر پیغمبر پیدا شد و امام بزرگوار انقلابی را به سامان رساند که چنین کشور و جامعه‌ای در بستر دنیا به وجود آمد.
دشمن‌ها، شیاطین و آدم کش می‌خواهند این بساط را جمع کنند، اگر بنا شد ایران یک الگویی شد برای همه دولت‌ها، ملت‌ها و مجامع دنیا، دیگر استکبار باید سفره‌اش را جمع کند و جهان خواران باید کنار بروند، دیگر نمی‌توانند انسان‌ها را در استخدام منافع خود قرار دهند لذا همه دست‌به‌یکی کرده‌اند این سفره را جمع کنند.
دشمن به دنبال تسلیم ملت ایران در برابر اراده استکبار جهانی است
برادران و خواهران، در جریان مذاکرات با آمریکا، آنچه در این‌یک سال و چند ماه آمریکا از خود نشان داده و فکت شیتی که بعد از بیانیه لوزان این‌ها منتشر کردند، تصریح کردند که آمریکا در این مذاکرات هسته‌ای تنها به دنبال یک‌چیز است و آن این است که تمام تأسیسات هسته‌ای ما نابود شود، تحریم‌ها سر جایش بماند و در این قضیه، این کشور، این مردم و این دولت بشوند برده تحت اراده استکبار جهانی. «هیهات منا الذله»
آمریکا در مذاکرات ثابت کرد به دنبال نابودی تأسیسات هسته‌ای ایران است
تجربه مذاکرات یک سال و چندماهه ما غیرازاین ثابت نمی‌کند و اظهارات دولتمردان آمریکا غیر از این نبوده، برادران و خواهران، ما عبرت داریم؛ این آمریکا همان آمریکای شیطانی است که وقتی امام بزرگوار می‌گویند شیطان بزرگ، کم نیست، این همان آمریکایی است که در قرارداد کمپ دیوید، مصر قهرمان استکبارستیزی در امت اسلام را به مصر مزدور و جاسوس آمریکا در امت اسلام قرار دهد، آمریکا صاحب آن پرچم شیطانی است که قذافی ضد آمریکا و ضد غرب را به‌صورت یک عروسک خیمه‌شب‌بازی درآورد تا آن روزی که اندام بی‌جان و عریانش بر روی خاک ملعبه خبرنگاران شد، آمریکا چنین آمریکایی است.
قهرمان‌پروری رهبر انقلاب دستاوردهای امروز هسته‌ای را به وجود آورد
آمریکایی‌هایی که در خود انقلاب دو ترفند شیطانی نابکارانه غیر از همه دشمنی‌های آمریکا سراغ داریم؛ آن روزی که جوانان قهرمان ما به فرمایش امام بزرگوار انقلاب دوم به پا کردند و جاسوس خانه آمریکا را تصرف کردند، آمریکا با یک ترفند شیطانی در نشست الجزایر در مقابل برخی سیاستمداران خشک‌مغز چشم به دروازه غربی که امروز به‌عنوان فتنه‌گر در این مملکت شناخته‌شده‌اند و آن روز به‌عنوان یک چهره سیاسی بودند، در قرارداد الجزایر، همین آمریکا با ترفند شیطانی گروگان‌هایش را به‌صورت خنثی و مفت از دست ما خارج کرد و اموال بلوکه کرده ما را به تاراج دادگاه‌های لاهه سپرد، این را به چشم خودمان دیدیم.
همین آمریکا و همین غرب بعدازاین که فناوری هسته‌ای ما در دنیا جلوه کرد، در نشست سعدآباد آمدند، نشستند و برخی سیاستمداران آن روز ما را گول زدند و بر تأسیسات هسته‌ای ما پلمپ زدند که اگر قهرمان آفرینی این رهبر عزیز قهرمان نبود و دستور شکستن پلمپ‌ها را نمی‌دادند، ما امروز این رشد فناوری هسته‌ای را نداشتیم. «تکبیر»
.
تیم مذاکره‌کننده یک سال و نیم در میان عده‌ای گرگ مذاکره کرد
یک سال و نیم است این عزیزان ما که مورد اعتماد مقام معظم رهبری هستند، تک‌وتنها در وسط عده‌ای گرگ با آمریکای جنایت گر مذاکره می‌کنند و هرروز نعره امریکا تندتر از قبل می‌شود، ما نگران نباشیم؟ دلواپس نباشیم؟
روز اول مقام معظم رهبری گفتند من به این مذاکرات خوش‌بین نیستم، مردم خودشان یک آقای رییس‌جمهور را انتخاب کردند، دولتی تشکیل‌شده و این دولت هم متولی مدیریت کشور است، گفت من بدون حل این مشکل اختلاف هسته‌ای نمی‌توانم کشور را ازنظر اقتصادی کشور را اداره کنم، مردم این دولت را انتخاب کردند و مقام معظم رهبری هم مانع طرح این موضوع نشدند اما از ابتدا گفتند به این موضوع خوش‌بین نیستم و تا به امروز نتیجه آن را مبینیم.
تنها راه پیروزی ما، زاویه نداشتن با مواضع رهبری است
امروز ما یک‌راه حل داریم و آن این است، عزیزان مورد اعتماد ما که در این مذاکرات شرکت می‌کنند به‌اندازه یک خردل از مواضع رهبری زاویه پیدا نکنند. «تکبیر»
آنچه ما را نگران می‌کند، این است که در اظهارات عزیزان خودمان زاویه با موضع رهبری می‌بینیم، مقام معظم رهبری فرموده‌اند، در روز توافق باید همه تحریم‌ها یکجا لغو شود، بعد آمدند گفتند روز اجرای توافق؛ اینجا یک زاویه با حرف رهبری درست شد، رهبری فرمودن روز توافق، آقایان گفتند روز اجرای توافق، اینجا بماند.
نشانه‌های وجود زاویه برخی مسؤولان با موضع رهبری
مهم این است که معاون وزارت خارجه در مصاحبه خبر ویژه چند شب قبل، ایشان گفت در روز توافق، آمریکا اعلام خواهد کرد که تحریم‌ها را لغو خواهد کرد؛ بابا روز توافق روز لغو است نه روزی که آمریکا اعلام کند تحریم‌ها را لغو خواهد کرد، از اول عمر ما در این نظام، انقلاب و قبل از انقلاب در این برخوردهای با آمریکا چند صد مورد داریم که آمریکا اعلام کرده، وعده داده و بعد بلافاصله خلافش را اجرا کرده است، تازه روز توافق می‌خواهد اعلام کند لغو خواهد کرد؟ ضامن اجرای لغو چیست؟ این زاویه با موضع رهبری است.
نکته دوم این‌که ایشان در مصاحبه خود گفته‌اند بازه زمانی لغو تحریم‌ها در توافق گنجانده می‌شود، مگر لغو تحریم‌ها بازه زمانی هم دارد؟ مقام معظم رهبری می‌گویند روز توافق همه تحریم‌ها باید یکجا لغو شود، شما هنوز دارید حرف از بازه زمانی لغو تحریم‌ها می‌زنید؟ بازه زمانی لغو تحریم‌ها یعنی ۲۰ سال دیگر؟
حرف‌های امروز تیم مذاکره‌کننده همان فکت شیت آمریکایی است
این حرف‌های عزیزان ما با همان فکت شیتی که آمریکا روز اول بیانیه لوزان صادر کرد یکی است، آخر این زاویه با موضع رهبری است، اگر بنا شد خدایی نکرده عزیزان ما در این مذاکرات چیزی را امضا کردند که با موضع رهبری زاویه داشت، ریشه همه‌چیز ما کنده است؛ ما تا به امروز مقابل دنیای استکبار ایستاده‌ایم، قدرت و نفوذمان در منطقه بیشتر است، توانمندی ما بیشتر است، توسعه علمی و فناوری ما بیشتر است به خاطر این‌که پشت سر این رهبر بودیم، اگر بنا شد عزیزان ما بروند جایی امضا بچسبانند که با مواضع رهبری زاویه دارد، یکسر موی یکی از اعضای این ملت راضی نیست. «تکبیر»
هرچه می‌خواهید فحش دهید، ما دلواپسیم، بزدل و ترسو شمایید
ما نگرانیم، ما دلواپسیم، هرچه دلتان می‌خواهد به دلواپسان فحش دهید، ما دلواپسیم، دلواپسان را می‌خواهید بگویید ترسو و بزدل، نخیر، ما ترسو و بزدل نیستیم، ترسو و بزدل شمایید که از تجهیزات نظامی آمریکا می‌ترسید، ترسو و بزدل شمایید که از قدرت مقوایی استکبار وحشت دارید و ترسو و بزدل شمایید که از گزینه روی میز آمریکا می‌ترسید، ما که از آنان نمی‌ترسیم، ما که سینه سپر کردیم، ما نگران از دست دادن ما به ازای صدها هزار شهید جان داده‌مان در طی ۳۶ سال انقلابیم، نگران آرمان امامیم، نگران آرمان رهبری، پیغمبر و امام زمان هستیم، ما ترسو و بزدلیم؟ «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»
نکته دیگر این‌که مقام معظم رهبری فرمودند سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت، وقتی رهبر می‌گویند هم‌زبانی و هم‌دلی دولت و ملت، این تکلیف هم برای دولت و هم برای ملت؛ حال در این هم‌زبانی، دولت جلوست یا ملت، کجا باید دولت هم‌زبان ملت بشود، کجا ملت هم‌زبان دولت بشود؟
تبریک به وزیر خارجه عربستان کجای همدلی با مردم است؟
این هم‌زبانی از روزی که مقام معظم رهبری اعلام کردند تا الآن یک ماه و چند روز بیشتر نگذشته، این ملت در همه نماز جمعه‌ها می‌گویند «مرگ بر آل سعود» این ملت می‌خواهند راهپیمایی کنند، نه‌تنها در مشهد بعد از نماز جمعه، در ۷۰۰ نماز جمعه سراسر کشور این ملت راه می‌افتند و می‌گویند مرگ بر آل سعود، زبان ملت مرگ بر آل سعود است اما این ملت قبول ندارد متولی سیاست خارجی در دولت به وزیر خارجه عربستان تبریک بگوید.
این‌ها دستشان تا زیر بغل در خون بچه‌های خردسال یمن فرورفته است، این‌ها آدم کشند، این‌ها بچه کش و مسلمان کش هستند، شما به این‌ها تبریک می‌گویید؟ ملت می‌گوید مرگ بر آل سعود، شما می‌روید به آل سعود تبریک می‌گویید؟ این چه هم‌زبانی دولت و ملت است؟
مسؤولان تحت تأثیر فضا و موقعیت جهانی بلاد کفر نشوند
رهبر این نظام است، فرمان داده، نصیحت و موعظه نکرده، حکم است، پیام سال حکم رهبری است و این همدلی و هم‌زبانی است؛ عزیزان، شما مردمی دارید که ۷۰۰ هزار معتکف، عمده هم از جوانان سه روز در این مملکت حضور داشتنید و شما عزیزان ما که متولی این نظام هستید، با همه اخلاص، تعبد و دیانتتان، شما کسی هستید که مقام معظم رهبری مکرر به شما اظهار اعتماد کردند، لااقل توجه داشته باشید فضاها، جوها و موقعیت‌های جهانی بلاد کفر شما را نگیرد و هم‌زبانی با این ملت را از دست ندهید.
منبع : رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیا آمریکا خطرناک‌ترین بمب غیرهسته‌ای جهان را در صنعا آزمایش کرده است؟

س مه 12 , 2015
اواخر فروردین ماه بود که یک انفجار عظیم در نقطه‌ای از شهر صنعا پایتخت یمن رخ داد. این انفجار به قدری بزرگ بود که توجه بسیاری از رسانه‌های منطقه را به خود جلب کرد. تپه‌های “فج‌عطان”، نقطه‌ای بود که هدف قرار گرفته بود و طبق آمار، حدود ۹۰ نفر بر […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...