امروز پیکر شهید حججی از داعش پس گرفته می‌شود

اشتراک گذاری :

سیدحسن نصرالله شب گذشته (۶ شهریور) به مناسبت خروج تروریست‌های داعش از مرز این کشور و سوریه درباره آخرین تحولات منطقه سخنرانی کرد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود اعلام کرد: “ما در توافق جرود ابتدا موضوع اسیران ارتش لبنان و سپس موضوع شهدا و اسرای حزب الله را پیگیری کردیم. آزادی اسرا و تحویل گرفتن پیکر شهدای سوری، افغان و دیگر رزمندگان و آزادی دو اسقف و یک خبرنگار لبنانی هم بخشی از مذاکرات بود.

۳ تن از اجساد شهدا را در مبادله با داعش در ساعات آینده تحویل خواهیم گرفت؛ دو تن از آنها لبنانى و یکنفر همان ایرانى است که توسط داعش دستگیر وشکنجه شد و سرش از بدنش جدا شد”.

در زیر می توانید فیلمی از این گفته سیدحسن نصرالله در مورد دریافت پیکر دو شهید لبنانی و شهید محسن حججی را مشاهده کنید.

گفتنی است؛ المیادین گزارش داد بر اساس توافق “الجرود” بین محور مقاومت و داعش، داعش پیکر مطهر شهید حججی را به حزب الله تحویل می‌دهد.

دانلود

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 51

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اگر ۱۰ بار هم تَکرار کنند، لیست امید دیگر تَکرار نخواهد شد/ ۹۰ درصد نمایندگان «امید» سال ۹۸ رای نمی‌آورند

س آگوست 29 , 2017
نودیها:حجت الاسلام محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت: وگوی مشروح با خبرگزاری دانشجو، به برخی موضوعات مطروحه پیرامون کابینه دوازدهم و عملکرد فراکسیون امید، پرداخت. متن این گفت: وگو در ادامه آمده است: دانشجو: سعید حجاریان اخیرا در گفت: وگویی پیرامون لابی‌های صورت گرفته در مجلس پیرامون رای […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...