امشب مشاهده بارش شهابی را از دست ندهید

اشتراک گذاری :
نودیها:سعید جعفری کارشناس نجوم بیان کرد: بارش شهابی جوزایی در تاریخ‌های بیست و سوم و بیست و چهارم این ماه به اوج خودش می رسد اما چون در روز ۲۴، ماه در وضعیت کامل قرار می گیرد به خاطر نور زیادش این بارش شهابی با وضوح کامل و به راحتی قابل رصد نیست.
 

وی در خصوص بهترین ساعت رصد بارش شهابی جوزایی اظهار داشت: در محدوده زمانی ۴:۵۰ صبح تا قبل از طلوع خورشید چون ماه در آسمان نیست، بارش شهابی جوزایی را بهتر مشاهده می کنیم.
 
این کارشناس نجوم با اشاره به اینکه بیشترین نرخ بارش شهابی جوزایی حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ بارش در یک ساعت است، عنوان کرد: از حوالی ساعت ۹ شب تا قبل از طلوع خورشید تعداد بارش شهابی جوزایی قابل مشاهده به حدود ۱۲ تا ۱۵ می رسد.
جعفری یادآور شد: افرادی که تمایل زیادی برای مشاهده بارش های شهابی دارند باید به منطقه ای کویری و کوهستانی بروند تا به دور از آلودگی نوری و هوا با وضوح بیشتری بارش شهابی جوزایی را رصد کنند.
باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بازی محبوب Super Mario Run نیازمند اتصال دائم به اینترنت است

س دسامبر 13 , 2016
نودیها:شیگرو میاموتو طراح و تهیه‌کننده ژاپنی بازی‌های رایانه‌ ای که او را با لقب‌هایی همچون «پدر بازی‌های رایانه‌ای» یا «والت دیزنی بازی‌های الکترونیک» می شناسند و همچنین بازی Super Mario Run از زیر دستان هنرمند او خارج شده است، اعلام کرده است که بازی سوپرماریوی قارچ خور بدون اتصال به […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...