انتخاب بهترین عکس خبری ۲۰۱۷

اشتراک گذاری :

نودیها: شصتمین دوره از رقابتهای “وُرلد پرس فوتو” (برترین عکس مطبوعاتی سال) که در آمستردام برگزار شد، جایزه بهترین عکس خبری سال ۲۰۱۷ را به شات فراموش نشدنی “برهان آزبیلیسی” (Burhan Ozbilici) عکاس ترکیه‌ای خبرگزاری آسوشیتد پرس اعطا کرد.

پایگاه اینترنتی تلگراف نوشت:  این عکس ثانیه‌ای پس از ترور آندره کارلوف، سفیر روسیه در ترکیه به دست “مرت آلتینتاش” گرفته شده و او را در حالی که اسلحه به دست کنار جسد بی‌جان سفیر ایستاده و دست دیگر خود را به سمت آسمان بالا برده، نشان می دهد.

اعضای هیئت منصفه این جایزه متشکل از عکاسان حرفه ای و سردبیران سرویس عکس در خبرگزاری های مختلف معتقدند این عکس مفهوم تعصب و افراطی‌گری را به خوبی منعکس کرده و شایستگی آن را دارد که عنوان بهترین عکس خبری سال را از آن خود کند.

“مرت آلتینتاش” یک افسر پلیس ترکیه بود که سفیر روسیه را حین سخنرانی در یک نمایشگاه هنری ترور کرد. وی بعد از ترور، فرار نکرد و در مقابل دوربین‌ها چند تیر شلیک کرد. آلتینتاش دقایقی بعد از ترور، به دست نیروهای امنیتی کشته شد.

رجا

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ممنوعیت مصرف خوراکیهای خیلی شیرین و خیلی چرب در دوران بارداری

س فوریه 14 , 2017
نودیها:روشنک مکبری‌نژاد درباره تغذیه مناسب در دوران بارداری اظهار داشت: مقدار غذا در دوران بارداری باید به‌میزان متوسط باشد تا به‌راحتی توسط دستگاه گوارش هضم شود. به‌گفته وی از آنجایی که نیاز مادر باردار به مواد غذایی بیشتر از زمان غیربارداری است، لازم است زن باردار غذای خود را در […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...