انتقادشدید از رسوخ رباخواری در جامعه

اشتراک گذاری :

نودیها:آیت الله هادی ملکوتی بعد از ظهر امروز در جمع مردم سراب اظهار داشت: پیوند مردم ایران با نظام و حاکمیت از نوع پیوند خونی بوده و ناگسستنی است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در خبرگان رهبری به جانفشانی‌ها و فداکاری‌های مردم در دفاع از کیان اسلامی و ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: امروز اگر مردم در برابر سختی‌ها صبوری نشان می‌دهند به خاطر اسلام است.

استاد حوزه علمیه قم با انتقاد از رسوخ ربا در جامعه اظهار کرد: در اوایل انقلاب رباخواران زندانی می‌شدند و مردم آنها را طرد می‌کردند.

وی افزود: کار به جایی رسیده که صدای مراجع تقلید در این زمینه بلند شده و باید برنامه‌ریزان در این باره اقدام کنند تا ربا در جامعه اسلامی وجود نداشته باشد.

ملکوتی خاطرنشان کرد: دغدغه امروز مردم نشنیدن صدای آواز فلان خواننده نیست بلکه معیشت و مشکلات فرهنگی اجتماعی جامعه است.

ملکوتی بر نقش روحانیون در بین مردم در هدایت و جهت‌دهی افکار تاکید کرد و گفت: اگر انقلاب اسلامی دربرابر فتنه‌های رنگارنگ و توطئه‌های بی‌شمار استکبار پا برجا مانده به واسطه اعتقادراسخ و قلبی مردم است و روحانیان  در این مورد نقش ویژه‌ای دارند.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

استقبال شاعرانه از پیکر شهید حججی

ی سپتامبر 3 , 2017
نودیها:علی‌محمد مودب از شعرای مطرح کشور در مثنوی‌ای به استقبال پیکر شهید محسن حججی رفته است. …دل ای دل ای دل من! عزم کن قلم بردار! به یاد شاه ابالفضل من قدم بردار گلو بریده نبودی، زبان بریده مباش! حیا ز چشم شهیدان کن و دریده مباش! چو برق تیغ […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...