انتقاد امیر حسین ثابتی از حداد عادل و بی توجهی به مسئله انتخابات

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : قبلا نوشته بودم که اصولگرایی به شدت نیاز به پوست اندازی دارد، بوی‍ژه در راس و نخبگانش.

این روزها که محمد رضا عارف شهر به شهر و روستا به روستا سفر می کند تا دور دوم انتخابات حتی یک نماینده بیشتر از اصلاح طلبان وارد مجلس دهم شود، امروز جناب آقای حداد عادل در مراسم رونمایی از یکی از کتب سید حسن خمینی شرکت کرده و سخنرانی کرده اند.

آقای حداد در اوج روزهای بررسی برجام در کمیسیون وی‍ژه برجام مجلس نیز به عنوان رییس فراکسیون اصولگرایان غایب بزرگ آن جلسات بود و سفری به کشور چین داشت.

بنده به ایشان در انتخابات مجلس رای دادم و این انتقادات نافی ارزش های وی نیست، ولی توجه کنیم که با چه سربازانی می خواهیم به جنگ ‍ژنرالها و پیاده نظام های لیبرالیسم  و انواع التقاطی ها در دهه چهارم انقلاب برویم!

@sabetitelegram  ✅  کانال

@amirhoseinsabeti  ✅  ادمین

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 186

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

صوت مناظره جنجالی رسایی و زیباکلام در پسابرجام - اردیبهشت ۹۵

پ آوریل 28 , 2016
مناظره حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران عصر امروز(دوشنبه) در دانشگاه تربیت‌مدرس با موضوع «فرجام دولت پس از برجام» برگزار شد. آنلاین گوش کنید دانلود صوت   منبع : کانال تلگرام رسایی https://telegram.me/www_rasaee_ir برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...