انتقاد شدید «لاریجانی» از رفتار ظریف در مجلس شان مجلس و وزارت خارجه ایجاب می‌کند که با متانت به سوالات پاسخ دهند/ ظریف نباید عصبانی می‌شد

اشتراک گذاری :

نودیها:محمدرضا ملکشاهی راد نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه‌شنبه پارلمان طی تذکری از هیات‌رئیسه خانه ملت خواست شان و جایگاه‌مجلس را در صورت ورود خدشه به آن حفظ کنند.

 

وی به نشست یکشنبه پارلمان و رسیدگی به سوال جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه اشاره کرد و افزود: جایش نبود د ر آن نشست در مقابل سوال آقای کریمی قدوسی، وزیر خارجه مجلس و نمایندگان را مورد توپ و تشر قرار داده و ش ان و جایگاه مجلس را رعایت نکند.

نماینده مردم خرم‌آباد همچنین به ارائه گزارش دیوان محاسبات درباره حقوق‌های نجومی اشاره کرد و گفت: دولت اعلام کرده تخلفی درباره فیش‌ های حقوقی رخ  نداده است.

 

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده خرم‌آباد گفت: دیوان محاسبات گزارش خود را درباره حقوق‌های نجومی ارائه کرده و بر لزوم پیگیری تاکید شده است؛ اموالی که افراد بلاوجه گرفته‌اند باید به بیت‌المال بازگردد.

 

وی اضافه کرد: ما مرجع رسمی کشور را برای رسیدگی به این امور مسئول کردیم و کاری هم به اظهارنظر افراد نداریم.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نشست یکشنبه پارلمان تصریح کرد: در آن جلسه آقای مطهری مسئله را توضیح دادند؛ آقای ظریف نباید عصبانی می‌شد و حرف را باید با متانت پاسخ داد.

 

لاریجانی در همین زمینه گفت: شان مجلس و وزارت خارجه ایجاب می‌کند که با متانت به سوالات پاسخ داده شود.

رجا

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 17

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مداحی حاج محمد رضا طاهری شب دوم محرم الحرام ۱۴۳۸

س اکتبر 4 , 2016
دانلود   تسنیم       برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 17

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...