انتقاد کاربران فضای مجازی از فشارها برای لغو یک جشن تولد بگذارید «#دکتر_سلام» برای مردم بماند!

اشتراک گذاری :

نودیها: از ماه  ها قبل تمام برنامه ریزی دست اندرکاران خبرگزاری دانشجو برای چهارمین سالگرد دکتر سلام در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی انجام شد، اما به تازگی اخباری به گوش می رسد که برخی مسئولان فشارهایی را برای محدود کردن و حتی لغو این جشن وارد کردند.

علی صدری نیا کارگردان مجموعه طنز دکتر سلام  درباره برگزاری جشن ۴ سالگی این مجموعه گفت: ما برای گرفتن سالن ۱۲ هزار نفری ازادی در روز پنج شنبه ۲۳ شهریورماه، در طول دو ماه گذشته عجیب‌ترین فشار‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم. ابتدا برای صدور مجوز حدود ۲۰ روز بین بخشهای مختلف دولت پاسکاری شدیم و بعد از مکاتبه با استانداری، ما را به فرمانداری ارجاع دادند و ما از فرمانداری مجوز برگزاری مراسم را گرفتیم. بعد هم با استناد به همین مجوز با سالن ۱۲ هزار نفری قرارداد بستیم و مراحل به اتمام رسید. اما متاسفانه دولت کارشکنی‌های سنگینی را شروع کرد و هر روز یک بهانه برای محدود کردن مراسم امسال تراشید.

وی افرود: مشکل اصلی این است که آقایان در وزارت ورزش همه کارهایشان را تعطیل کرده‌اند و مشغول کارشکنی برای مراسم جشن دانشجویی دکترسلام شده اند. امروز هم یک سناریوی خنده دار جدید راه انداخته اند. با وجود اینکه وسایل گروههای هنری و فنی ما داخل سالن قرار دارد از صبح امروز اجازه ورود به سالن را نمی‌دهند! آقایان پیغام می‍‍ فرستند که بروید در یک سالن کوچکتر جشن را برگزار کنید، آن وقت ما کاری به مراسم نداریم

کارگردان دکتر سلام همچنین گفت: با وجود همه این فشار‌ها به استناد قانون و مدارک قانونی و مجوزهای قانونی و قرارداد منعقد شده قانونی، ان شاءالله مراسم جشن دکترسلام بدون هیچ مشکلی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد. فقط در یک صورت برنامه برگزار نخواهد شد آن هم اینکه دولت رسما و کتبا بپذیرد که دانشجویان را محدود کرده تا این اقدام گازانبری دولت تدبیر و امید در حافظه تاریخ و دانشجویان باقی بماند.

این فشارهای غیرمنطقی  دولتی ها واکنش های شدید کاربران فضای مجازی را به همراه داشت که تعدادی از این واکنش ها را در ادامه می خوانید:

محمود قائدی در این باره  توئیت کرد: اینقدری که دولت برای لغو جشن دکتر سلام وقت میزاره اگه برای معیشت مردم وقت میگذاشت شرایط جور دیگری بود.

رزنانس نوشت: یعنی تو این برج بلند دموکراسی، یه واحد نُقلی واسه دکتر سلام پیدا نمیشه؟!

کاربر دیگری نوشت: آقا اگه دکتر سلامی ها کتبا تعهد بدن با مدرک کسی کاری ندارن، آیا این کافی نیس.

محمد ایزدی نیز در صفحه شخصی اش  توئیت کرد: آقایون یه دکتر سلام رو برای مردم بزارید! اونو دیگه لغوش نکنید! براش مزاحمت ایجاد نکنید!

به نظرم اینقدری که دولت به جشن دکتر سلام فشار اورده اگه به دولت میانمار فشار اورده بود تا حالا قتل عام مسلمونا متوقف شده بود؛ این  توئیتی بود که در حساب کاربری «عین لام» بازنشر داده شده بود.

سعید معتقد است اگه کنسرت دکتر سلام بود الان جای ۱۲ هزار نفری،تو ۱۰۰ هزار نفری بهتون مجوز میدادن خب بهشون حق بدید دیگه بی سوادهای بی شناسنامه برید به جهنم.

سبحان اثیمی نوشت: احتمالا کلید ورزشگاه ۱۲ هزارنفری رو گم کردن!

یکی از کاربران نیز با اشاره به هشتگ (کلیشه برعکس) که در هفته گذشته داغ شده بود نوشت: روحانی در دستوری به معاونان و وزرای خود از آنها خواست تمام امکانات لازم جهت برگزاری هرچه باشکوه ترجشن دکترسلام را مهیا کنند!

کیوان ساعدی نیز  توئیت کرد: مگه نمی گفتند نیاز به ممیزی و سانسور نیست و مردم خودشون عقل دارند و میفهمند؟ سنگ اندازی برای جشن دانشجویی دکتر سلام احترام به عقل مردمه؟!

کاربر دیگری نوشت:

+مگه جشن دکترسلام توسالن آزادی نیست؟

-خب

+مگه میتینگ روحانی توآزادی نبود؟

 -خب

+خب ومرض

یعنی هر دو باید به یک اندازه پربشه؟

 (دستور لغو را می دهد)

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

واکنش آقای وزیر به انتشار عکس نامتعارف از یک کارمند زن مخابرات

چ سپتامبر 13 , 2017
نودیها:وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار یک عکس در صفحه اجتماعی خود، تذکری به مخابرات ایران داد و گفت: شاید در ظاهر با مشکلات مالی مواجه باشید اما همواره حفظ کرامت انسانی بر ما واجب است.  در پی برخورد غیرمتعارف شرکت مخابرات آذربایجان غربی با یک کارمند خانم که […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...