انواع میوه ها و خوردنیها برای تقویت قلب

اشتراک گذاری :

سلامت و پزشکی – طب سنتی

به نام خدا – توصیه های مختلف برای تقویت قلب را در ادامه بخوانید.

علی حسینی گفت: از نظر طب سنتی برای تقویت قلب و عروق آن،مخلوط سیر و لیمو توصیه می شود چرا که تصفیه کننده عروق خونی، جلوگیری از انسداد عروق و پیشگیری از وقوع سکته قلبی است و باید روزانه مصرف شود.

وی ادامه داد: مصرف ماهی و جوجه مرغ برای سلامت قلب توصیه می شوند همچنین مصرف سبزی‌هایی مانند نعنا، ریحان و گشنیز در رژیم غذایی روزانه باعث تقویت قلب می‌شوند.

این متخصص طب سنتی گفت: ویتامین E به اکسیژن رسانی قلب و سایر عضلات بدن کمک می‌کند و سیستم دفاعی بدن را تقویت می‌کند. همچنین گل گاوزبان نیز برای درمان تپش قلب با منشأ عصبی توصیه می‌شود.

حسینی ادامه داد: میوه‌های سیب، گلابی، به، انار، لیمو، نارنج، بالنگ، تمبر هندی و آناناس، علاوه بر دارا بودن ویتامین‌ها، املاح و آنتی‌اکسیدان‌ برای تقویت و سلامتی قلب مفید است. اگر سیب با گلاب مصرف شود، کمک زیادی به تقویت قلب می‌کند و از طرفی باعث کاهش چربی بد خون یا همان LDL می‌شود.

وی گفت: مصرف و استنشاق گلاب برای قلب مفید است و پرهیز از عصبانیت و استرس برای حفظ آرامش و سلامت قلب توصیه می شود.

منبع : فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چهل حدیث از امیر المومنین علی (ع) + پوستر علی و فاطمه(س)

ش آوریل 11 , 2015
حدیث برای بزرگ و با کیفیت دیدن روی پوستر کلیک کنید. بسم الله الرحمن الرحیم – چهل حدیث از امیر المومنین علی (ع) را در ادامه بخوانید. منبع : وبلاگ احادیث شیعه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 7

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...