اولین برخورد با رسانه های منتقد دولت پس از برگزاری انتخابات/ شکایت وزارت اطلاعات از مدیر مسئول رجانیوز؛ هیات منصفه حکم به برائت رجانیوز داد

اشتراک گذاری :
نودیها:به دنبال شکایت «وزارت اطلاعات» از سایت خبری «رجانیوز»، مدیر مسئول این پایگاه اطلاع رسانی امروز یکشنبه در دادگاه مطبوعات استان تهران حاضر شد. 

 

 موضوع این شکایت مربوط به انتشار گزارشی درباره برپایی ستاد انتخاباتی «سید محمود علوی» و «حسن روحانی» توسط «شبدوست مالامیری»، یکی از بدهکاران بزرگ بانکی و مفسدین اقتصادی بوده است.
 
«شبدوست مالامیری» یکی از اعضای باند «سرخه‌ای‌ها» به شمار می‌رود که در پرونده بزرگ اختلاس بانک ملت جزء متهمین اصلی بوده و پرونده وی در حال رسیدگی است.
 
سایت خبری «رجانیوز» در گزارش خود با اشاره به این موضوع از وزیر اطلاعات پرسیده بود که علت سکوت درباره مفاسد «شبدوست مالامیری» چیست و ارتباطی به هزینه کردهای انتخاباتی او دارد؟!
 
دادگاه مطبوعات به ریاست قاضی مدیر خراسانی امروز برگزار خواهد شد و «میثم نیلی» مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز، برای دفاع از عملکرد این سایت در دادگاه حاضر خواهد شد.
 
این اولین برخورد با مطبوعات منتقد دولت پس از برگزاری انتخابات و روشن شدن نتیجه انتخابات به شمار می‌رود.
 
این در حالی است که حسن روحانی در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری‌اش در تاریخ ۱۲ مرداد سال ۹۲ گفته بود که خدایا به تو پناه می‌برم از استبداد رای و عجله در تصمیم گیری و تقدم نفع شخصی و گروهی به منافع مردم. همچنین به تو پناه می‌برم از بستن دهان منتقدان و رقیبان. 
 
رفتارهای دولت با منتقدین و برچسب زدن به آنها با القاب مختلف از سوی دولتمردان به رویه‌ای عادی از سوی دولت یازدهم و شاید دولت دوازدهم تبدیل شده است.
 
در همین حال، در جلسه  امروز به پرونده مدیر سایت «رجانیوز» به اتهام انتشار مطالب غیرواقع و با شکایت مدیر کل حقوقی وزارت اطلاعات رسیدگی شد که پس از پایان جلسه دادگاه، هیات منصفه مطبوعات وارد شور شد و مدیر این سایت را مجرم تشخیص نداد.
 
رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 23

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

زندگی ۱.۵میلیون خانوار ایرانی در اتاق ۱۲متری

د مه 29 , 2017
نودیها:کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه ۱.۵میلیون خانوار ایرانی در یک اتاق ۱۲متری و کمتر از آن زندگی می‌کنند، گفت:‌ در حوزه مسکن ۳.۲میلیون خانوار کم‌درآمد زیر خط فقر مستأجر هستند.  فردین یزدانی با اشاره به این‌که فقر مسکن نوعی از ابعاد مختلف فقر در کشور است، اظهار کرد:‌ مطابق […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...