اکران «رستاخیز» به تعویق افتاد

اشتراک گذاری :

 سازمان سینمایی با انتشار اطلاعیه‌ای بر تصمیم همیشگی مدیران و فعالان عرصه سینما مبنی بر رعایت شأن و جایگاه جامعه مرجعیت و روحانیت محترم تأکید و اعلام کرد همین روال در خصوص اکران عمومی فیلم «رستاخیز» نیز اعمال خواهد شد.

متن این اطلاعیه به‌شرح ذیل است: «فیلم “رستاخیز” به‌منظور پاسداشت عظمت و شکوه حماسه جاوید کربلا و به تصویر کشیدن این واقعه بی‌مثال تاریخ بشری توسط جمعی از هنرمندان و سینماگران متعهد و ممتاز سینمای ملی تولید شد و در جدول اکران سینماهای کشور قرار گرفت.

این فیلم که با نیت تقویت تولید فیلم دینی و استفاده از هنر سینما برای جاودانه کردن حادثه عاشورا تولید شد از بدو امر تاکنون در محافل مختلف فرهنگی و دینی در معرض آرا و دیدگاه‌های صاحبان درک و درد دین قرار گرفته و با استقبال کارگردان محترم فیلم از منظر تاریخی و روایی با اصلاحات چندی مواجه شد که اصلاحات اعمال شده نیز مورد تأیید بسیاری از صاحب‌نظران قرار گرفت.

اما نظر به رعایت جایگاه و شأن مراجع عظام تقلید و عالمان شاخص دینی یادآوری می‌کنیم که اکران فیلم”رستاخیز” تا تأمین نظر برخی از مراجع بزرگوار تقلید به تعویق می‌افتد».

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ابهام در باور «تتلو»ی تغییر کرده و آغاز حاشیه‌ها

پ جولای 16 , 2015
  به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، “امیر تتلو (امیرحسین مقصودلو) از آهنگ جدیدش با عنوان «انرژی هسته ای» رونمایی کرد. او در صفحه شخصی فیس‌بوکش دراین‌باره نوشت: «امیدوارم تونسته باشم تاثیرِ مثبتی در این راه گذاشته باشم.»” این بخشی از متن خبری بود که چند روز پیش به سرعت […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...