ایتالیایی‌ها برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ خواهان حذف ایران شدند

اشتراک گذاری :

نودیها:سایت‌های ایتالیایی «اسپورت فِیر» و «لیبرو کوئیوتیدیانو» با اشاره به مصاحبه اخیر مسعود شجاعی با روزنامه «ال‌پایس» اسپانیا مدعی شدند که فدراسیون فوتبال ایران قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) را نقض و دولت ایران در امور فدراسیون فوتبالش دخالت سیاسی کرده و به همین دلیل فیفا باید ایران را از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کنار بگذارد تا ایتالیا شانس حضور در جام بیست‌ویکم به جای ایران را داشته باشد. پیش از این برخی رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده بودند ایران و چند کشور عربی باید از جام جهانی ۲۰۱۸ کنار گذاشته شوند.

 بر اساس گزارش «اسپورت فِیر» مسعود شجاعی پس از بازی برای تیم پانیونیوس یونان مقابل نماینده رژیم صهیونیستی در رقابت‌های لیگ اروپا دیگر به تیم ملی دعوت نشد و گفته شد  دلیل این موضوع فنی بوده، اما انگیزه‌های سیاسی برای دعوت نکردن از شجاعی پشت این موضوع پنهان ماند.

این سایت با اشاره به این اظهار نظر اخیر شجاعی ۳۳ ساله که گفته بود “مادرم هرگز نتوانسته بازی من را از نزدیک در ورزشگاه ببیند. ما تنها کشور در جهان هستیم که بانوان اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند.”، دولت ایران را به دخالت در امور فدراسیون فوتبال محکوم کرد و معتقد است فیفا باید ایران را از جام جهانی ۲۰۱۸ کنار بگذارد.

«لیبرو کوئیوتیدیانو» هم با اشاره به دلایل مشابه ذکر شده نوشت؛ مسعود شجاعی بنا به دلایل غیرورزشی از پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش منع شده است. با این تفاسیر فیفا می‌تواند ایران را به دلیل نقض قوانین با مجازات‌هایی روبه‌رو کند و حتی از جام جهانی ۲۰۱۸ اخراج کند.

به گزارش تسنیم رسانه‌های ایتالیایی در حالی چنین موضوعی را مطرح کرده‌اند که پس از اظهارات داورزنی معاون وزارت ورزش و جوانان درباره دعوت نکردن شجاعی به تیم ملی، فیفا از فدراسیون ایران در این باره استعلام گرفت. فدراسیون فوتبال ایران نیز اعلام کرد محرومیت شجاعی از حضور در تیم ملی صحت ندارد و انتخاب بازیکنان تیم ملی با نظر سرمربی صورت می‌گیرد.

نکته دیگر اینکه احسان حاج صفی نیز با وجود بازی برابر نماینده رژیم صهیونیستی به تیم ملی ایران دعوت شد و بازی کرد.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 133

موسوی - مدیر اصلی

2 thoughts on “ایتالیایی‌ها برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ خواهان حذف ایران شدند

  1. قیمت آسیاب قهوه گفت:

    انشالله که موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ فلسفه نتراشیدن ریش از دید علم

پ ژانویه 11 , 2018
دانلود روشنگری برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 133

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...