ایرانی‌ها از نایکی انتقام گرفتند

اشتراک گذاری :

نودیها:روزنامه اسپانیایی «آس» چاپ مادرید نوشت؛ هواداران ایرانی از شرکت آمریکایی «نایکی» که دو هفته مانده به آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ اعلام کرد به‌خاطر تحریم‌های آمریکا علیه ایران حاضر نیست کفش‌‌های تولید خود را به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بدهد، انتقام گرفتند.

هواداران ایرانی بلافاصله بعد از برد ایران مقابل مراکش پاسخ «نایکی» را دادند و تمسخر این برند آمریکایی توسط آنها به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی و در سراسر جهان پخش شد. یکی از این موارد این بود که هواداران ایرانی شعار تجاری «نایکی» را که «just do it» به‌معنای «فقط انجامش بده» است، به‌تمسخر گرفتند و این شعار را به «We just did it without you» به‌معنی «بدون شما انجامش دادیم» تغییر دادند.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این اقدام «نایکی» را محکوم و این کمپانی را به دخالت سیاست در ورزش متهم کرده است. او همچنین تهدید کرده که این اقدام «نایکی» را به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) گزارش خواهند داد.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سریال‌هایی که جایگزین مجموعه‌های رمضانی می‌شوند

ی ژوئن 17 , 2018
نودیهابا پایان ماه مبارک رمضان، شبکه‌های سیما سریال‌هایی را برای پخش آماده کرده اند که در ادامه می توانید جزئیات پخش آنها را بخوانید؛:اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی «راه و بیراه» امشب ۲۷ خرداد از شبکه یک پخش می‌شود. این سریال ۳۰ قسمتی داستان چند جوان را که در دوران […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...