اینجوری که داری سرعت کم می‌کنی ممکنه از عقب تصادف کنی!

اشتراک گذاری :

خنده و سرگرمی

گفت: بالاخره میزان دارایی‌های مسدود شده ایران چقدر است که قرار است احتمالا بعد از توافق اخیر، آزاد شود؟!
گفتم: دولتمردان تا قبل از توافق مبلغ آن را ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیارد دلار اعلام می‌کردند ولی بعد از توافق همه روزه از آن کم می‌کنند و حالا ادعا می‌کنند فقط مبلغ ۲۶ میلیارد دلار است!
گفت: منظورشان از این آمار متناقض چیست؟!
گفتم: خب! قبل از توافق برای نشان دادن اهمیت توافق مبلغ آن را ۱۵۰ میلیارد دلار اعلام می‌کردند تا نشان بدهند انجام توافق و آزاد شدن این مبلغ کلان چه آثار مثبتی دارد و حالا که توافق انجام شده و باید به انتظارات مردم پاسخ بدهند، هر روز مبلغ آن را کمتر و کمتر و کمتر اعلام می‌کنند.
گفت: یعنی متوجه آثار سوء این تناقض‌گویی نیستند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! افسر راهنمایی، ماشینی را که بالای ۱۲۰ کیلومتر سرعت داشت متوقف کرد و می‌خواست جریمه کند که راننده گفت؛ قربان من فقط ۱۰۰ کیلومتر سرعت داشتم! افسر گفت؛ در این خیابان ۱۰۰ کیلومتر هم زیاد است و یارو گفت؛ البته ۸۰ کیلومتر شاید هم ۵۰ تا و شاید هم فقط ۴۰ تا سرعت داشتم و… افسر گفت؛ یواش‌تر، چه خبرته؟! مواظب باش اینجوری که داری سرعت کم می‌کنی ممکنه از عقب تصادف کنی!

 

کیهان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نمونه سابقه کاری شرکت - طنز

چ جولای 22 , 2015
بسمه تعالی شرکت فنی مهندسی سیب کرمو و نیم گاز زده رفقا بدینوسیله به استحضار می رساند : شرکت شرکت فنی مهندسی سیب کرمو و نیم گاز زده رفقا با برند تجاری سیبوکی گاز زد در سال ۱۳۱۳ با اتکا ( به رانت ها و پارتی هایی که اصلا به شما […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...