«اینستاگرام» پست مجری مشهور تلویزیون درباره منافقین را حذف کرد + فیلم

اشتراک گذاری :

نودیها:”اینستاگرام” فیلم منتشر شده توسط وحید یامین‌پور از مجریان سرشناس صداوسیما و فعال فضای مجازی با هشتگ #هزارجلادهزاراشرف که که به کشتار کودکان در بیمارستان اسلام آباد توسط گروهک منافقین پرداخته بود را حذف کرد.

این فیلم که بیش از ۱۳ هزار لایک و صدها کامنت گرفته و با استقبال گسترده کاربران ایرانی مواجه شده بود، در پیج‌های شخصی شمار زیادی از کاربران فضا مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز بازنشر شده بود.

در تماسی که با وحید یامین‌پور داشت، ضمن تائید این خبر گفت: این فیلم صرفا روایتی از هزاران جنایات منافقین بود و هیچ صحنه خشونت آمیز و مغایر با قوانین شبکه‌های اجتماعی نداشت. البته من در ابتدای متن آن نوشته بودم که کودکان و اشخاص دارای بیماری از دیدن آن خودداری کنند با این حال در اقدامی عجیب فیلم این جنایت از صفحه شخصی من حذف شده است.

“ایران ترابی” پرستار دوران دفاع مقدس در این کلیپ به جنایات منافقین در جریان عملیات مرصاد و شرط‌گذاری بر سر زنان حامله اشاره می‌کند که می‌توانید این فیلم را در زیر ببینید:

دانلود

 

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 35

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود مداحی شهادت حضرت حمزه و وفات حضرت عبدالعظیم با نوای حاج امیر عباسی

ش ژوئن 30 , 2018
دانلود واحد حضرت عبدالعظیم با پای دل میرم به شهرری با شوق نینوایی میگن اگه کسی بره اونجا میشه کرببلایی مُحرم ِ حریم عشق ِ/پاک سید الکریمم اشک چشم من روون و/زائر عبد العظیمم جان به قربان تو آقا… کسی که زائرش میشه حس میکنه عطر گل یاس تو اون […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...