بازیگر معروف به «ام اس» مبتلا شد

اشتراک گذاری :

نودیها:آتنه فقیه نصیری گفت: من در دوره معالجه به سر می برم و در حال حاضر دچار بیماری ام اس هستم. من بعد از معالجه کامل دوباره به فعالیت در عرصه بازیگری می پردازم.

آتنه فقیه نصیری بازیگر سریال های پر مخاطب از جمله «خانه سبز»، «داستان یک شهر»، «شلیک نهایی» و «مدار صفر درجه» است. او آخرین بار در مجموعه «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت ایفای نقش کرده است. این بازیگر بعد از حضور در مجموعه «شمعدونی» در مجموعه ای دیگر ایفای نقش نکرده است.

این بازیگر چندی پیش با گلایه از شرایط تلویزیون و ضعف قصه ها از حضور در مجموعه های تلویزیونی ممانعت می کرد. متاسفانه وی به تازگی دچار بیماری شده است و بیماری را علت غیبت این روزهایش در عرصه بازیگری می داند. از جمله آخرین فعالیت های فقیه نصیری در حوزه سینما ،فیلم های «آن مرد مرد» ،«هشت پا» و«مزرعه پدری» بوده است.

وی درباره بیماری خود گفت: «من در دوره معالجه به سر می برم و در حال حاضر دچار بیماری ام اس هستم. من بعد از معالجه کامل دوباره به فعالیت در عرصه بازیگری می پردازم». وی در ادامه می گوید: «چندی پیش هم اعلام کرده بودم که اگر آثاری مثل «شمعدونی» ساخته شود، از حضور در آن خوشحال می شوم، اما اثری با کیفیت مشابه آن مجموعه کمتر ساخته می شود، در نتیجه بعد از سریال «شمعدونی» در مجموعه دیگری حضور نداشتم».

این بازیگر در پایان اظهار کرد: «زمان زیادی از آخرین حضور من در حوزه سینما می گذرد. در تلویزیون هم پیشنهاد های بیشتری داشته ام ، اما بنا به شرایط حضور در آن ها را نپذیرفتم. در حال حاضر اگر همه شرایط فراهم باشد به دلیل بیماری و گذران دوره کامل معالجه ام، امکان فعالیت هنری ندارم».

دانشجویان ایران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آشفتگی‌های یک اختلال/ آیا کاربران تلگرام به شبکه اجتماعی جدیدی کوچ خواهند کرد؟

چ آوریل 20 , 2016
نودیها:بازتاب های اختلالی که از هفته پیش در شبکه پیام رسان تلگرام اتفاق افتاده،موید اهمیت شبکه مذکور در لایه های اجتماعی است. از پنجشنبه هفته گذشته،کاربران شبکه تلگرام شاهد بروز اختلالاتی در این شبکه بودند که این اختلال در روزهای بعد نیز ادامه داشت،موضوعی که کلافگی و گلایه برخی از […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...