بالاخره معلوم شد مورینیو مربی کدام تیم می شود

اشتراک گذاری :

به گزارش سایت نودیها : ماسیمو موراتی مالک باشگاه اینتر میلان که روابط نزدیکی با خوزه مورینیو دارد  مقصد بعدی مرد پرتغالی را لو داد.

موراتی مدیر بد شانس باشگاه اینتر میلان که دوستی نزدیکی با مورینیو دارد از حضور خوزه روی نیمکت منچستر در فصل آینده خبر داد.

وی که بعد از صرف شام با مورینیو با رسانه‌ها صحبت می‌کرد اظهار داشت: قلبا دوست داشتم مورینیو به اینتر برگردد و دوباره روزهای طلایی فصل ۲۰۱۰ را تجربه کنیم اما خوزه فعلا ترجیح می‌دهد استراحت کند و سپس کار خود را در منچستر آغاز کند.البته او جلسات مثبتی با سران یونایتد داشته و بی شک اگر مشکل خاصی پیش نیاید او به لیگ برتر باز خواهد گشت.

لازم به ذکر است در چند ماه اخیر به دلیل نتایج ضعیف فان‌خال در لیگ برتر از مورینیو به عنوان جانشین مرد ناکام هلندی در اولدترافورد نام برده می‌شود.

خوزه مورینیو و بدای موراتی در سالروز قهرمانی اینتر در لیگ قهرمانان در مراسم شام باشگاه میلانی حضور داشتند.

فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اولین شعر حضرت زهرا (س) پس از شهادت پدر

چ فوریه 24 , 2016
به گزارش سایت نودیها : پیش از اسلام عرب‌ها به سرودن شعر اهمیت بسیار می‌دادند و بر آن بودند که کسی از جنیان، شاعر را همراهی و به او شعر تلقین می‌کند و به همین سبب، شاعران را مجنون می‌دانستند. عرب‌ها به این دلیل که با پدیده وحی آشنا نبودند، […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...