باهوشترین کنترل جهان

اشتراک گذاری :

اخبار

با افزایش دستگاه های دیجیتالی در خانه ها تعداد بسیار زیادی کنترل هم در خانه دیده می شود که هر کدام برای یکی وسیله خاص هستند. تعاد فراوان این کنترل ها می تواند باعث سردرگمی و اشتباه کاربران شود.

بقیه درادامه

"نئو" نام یک دستگاه انقلابی جدید است که می تواند دردسر کنترل داری را برای همیشه از بین ببرد. این وسیله بسیار هوشمند است و می تواند افرادی که آن را در دست می گیرند هم به سرعت شناسایی کرده و طبق خواسته آن ها کارها را مرتب سازی کند.با این وسیله می تواند تمام دستگاه های دیجیتال خانه از تلویزیون گرفته تا ضبط صوت و حتی در برخی موارد گوشی هوشمندتان را هم هدایت کنید. این کنترل هوشمند است و می تواند ذهن شما را بخواند همچنین افرادی که آن را دست می گیرند شناسایی می شوند.
"نئو" که توسط شرکتی به همین نام ساخته شده است برای همه خانه ها وسیله ای لازم به شمار می رود. با کمک این وسیله دیگر نیازی نیست برای هدایت هر وسیله کنترل را عوض کنید. این دستگاه تا چند سال دیگر وارد بازار خواهد شد.

منبع : yjc

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

گرانقیمت ترین کشتی تفریحی جهان + عکس

پ اکتبر 15 , 2015
اخبار "Allure of the Seas" گران قیمت ترین کشتی تفریحی جهان است که یک سفر دریایی با آن هیچوقت از ذهن ها پاک نخواهد شد. این کشتی ۳۶۰ متر طول دارد و وزن آن تقریبا ۱۰۰ هزار تن تخمین زده شده است. مطالب بیشتر را درادامه بخوانید برای امتیاز دادن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...